וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורגיה אחרי קרבות, סקס תוך כדי ריאיון טלפוני: אגדת ה-UFC חושף את חייו הפרועים

13.10.2020 / 6:40

לוחם ה-MMA לשעבר צ'אק לידל חשף בריאיון לרגל 25 שנה להקמת ה-UFC, מה גרם לחרדה אצל מנהלו דאז, וקומישניר הליגה כיום דיינה וייט

לוחם MMA ג׳יו ג׳יטסו מציל ילדה מניסיון חטיפה בדרום אפריקה/צילום מסך

אחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים וחבר היכל התהילה צ'אק לידל, חשף תקרית ספק מטרידה ספק משעשעת עם קומישינר ה-UFC דיינה וייט אמש (שני) בריאיון בארצות הברית. אלוף ה-UFC לשעבר במשקל קל-כבד סיפר כי בתחילת שנות ה-2000, אז נלחם נגד חבר היכל תהילה אחר טיטו אורטיז וניצח, חגג לידל המאושר את ניצחונו במועדונים ברחבי העיר. וייט, שאז היה מנהלו האישי של לידל, הגיע בבוקר שלמחרת לחדר המלון בו התאכסן הלוחם מאחר והובטח לו כי יוכל לקבל את הכפפות של לידל מאותו קרב. כשנכנס וייט לחדר, גילה כי שתי בחורות ישנות בסלון, עוד שתיים בחדר האמבטיה ובחורה נוספת לצדו של לידל.

"לא זוכר כמה בחורות היו שם, אבל בטוח היו יותר משתיים", נזכר לידל. "הבטחתי לדיינה את הכפפות מהקרב, אבל הוא שכח לקחת אותן והגיע לאסוף אותן מהמלון בבוקר. לא יודע מי נתן לו להיכנס לחדר, אבל הוא נכנס וראה את הבחורות כשאף אחת מהן לא הייתה לבושה". לידל המשועשע שיתף מה השפיע יותר מכל על מנהלו דאז: "הוא ראה קונדומים תלויים על המנורות, על הרצפה - בעצם בכל מקום. הוא הביט בי, אחרי זה הביט בכפפות שהגיע לקחת ופשוט אמר 'תעוף מהמקום הזה'".

לוחם ה-UFC צ'אק לידל חובט ביריבו קית' ג'ארדין. Branimir Kvartuc, AP
"זה טוב להיות המנצח". צ'אק לידל בפעולה/AP, Branimir Kvartuc

מעבר לכך, הלוחם לשעבר בן ה-50, שחזר לזירה ב-2018 ופרש שוב במרץ 2020 שיתף פרט ביזארי נוסף באותו ריאיון חגיגי שנערך לרגל 25 שנה לייסודה של ה-UFC. "קיימתי יחסי מין בזמן שערכו איתי ריאיון טלפוני לתחנת רדיו מקומית", שיתף. "זה לא שאני מנסה להשוויץ בזה, פשוט זה מה שקרה. מה אפשר להגיד? זה טוב להיות המנצח".

צ'אק לידל ערך את הופעת הבכורה שלו ב-UFC בשנת 1998. הוא סלל את דרכו לרשימת הלוחמים הבכירים בתקופתו לאחר ניצחונות משכנעים על יריבים בכירים כמו ויטור בלפורט, קווין רנדלמן וטיטו אורטיז. לידל זכה בחגורת האליפות במשקל קל-כבד בפברואר 2006, כשניצח בנוקאאוט את האלוף דאז רנדי קוטור באירוע UFC 57. ב-2010 הודיע על פרישה, כשהוא בן 41, אך כאמור ב-2018 שב לזירה. ב-20 במרץ 2020 לאחר שהפסיד לטיטו אורטיז בקרב השלישי במספר שנערך בין שני הלוחמים - הודיע לידל על פרישה בפעם השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully