וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים גוזלי חוזר מפרישה, ייאבק בתחרות באוקראינה

עדי כפיר

2.10.2020 / 18:18

לוחם ה-MMA הוותיק, שפרש בנובמבר שעבר, חוזר לתחרות Real Fight Promotion שתתקיים ביום ראשון. וגם: פודקאסט לקראת "בלאטור 9" שיתקיים בחצות בין שישי לשבת (שידור ישיר באגו טוטאל)

חיים גוזלי. יחצ,
לא אמר את המילה האחרונה. גוזלי/יחצ

חיים גוזלי חוזר מפרישה לקרב על אליפות ארגון Real Fight Promotion שיתקיים ביום ראשון ב-4 באוקטובר בלבוב שבאוקראינה ב-19:00. הקרב ישודר כאן.

"באטמן הישראלי", שפרש מהכלוב בנובמבר 2019 לאחר קריירה ענפה, החליט לחזור לפעילות בהתראה של שבועיים, ויעלה לקרב ללא איש פינה להתמודדות מול דמיטרי מאחוטסקי המקומי. לגוזלי לא היה כמעט זמן למחנה אימונים, כאשר כמה ימים לפני הקרב הוא סובב את כף הרגל בצורה לא טובה שגרמה לנפיחות באזור .

גוזלי סיפר על השתלשלות האירועים שהובילה אותו לקרב על אליפות RFP במשקל בינוני (עד 85 ק"ג): "בגלל הקורונה והמצב הקשה החלטתי להראות לכולם שלא צריך להישבר, וגם בימים כאלו צריך להתמודד ואפשר להגשים חלומות".

הלוחם הוותיק הוסיף: "זה 'קרב על החיים'. נסעתי כנגד כל הסיכויים, הייתי צריך להקדים את הטיסה בשבוע בגלל הסגר, אבל האמונה שלי תביא את הניצחון".

בפודקאסט ה-MMA "טייקדאון" שוחחנו על קרב האליפות בין ישראל אדסנייה לפאולו קוסטה באירוע UFC 253, וגם התכוננו לאירוע 'בלאטור אירופה 9' שיתקיים בשבת ב-00:00 (שידור ישיר באגו טוטאל).

ארקדי סצ'קובסקי אמר על הקרב: "אדסנייה בכל מקרה סימן את הרגל של קוסטה. מה שהוא עושה בדרך כלל הוא צולף מרחוק עם אגרוף ג'ב קופצני שהוא כל הזמן פוגע איתו, אבל פה הוא שינה טקטיקה והוא פשוט השמיד לו את הרגל".

עידו פריינטה הוסיף: "לא היה לקוסטה סיכוי מלכתחילה. בניחוש שלי לפני הקרב עשיתי עמו חסד שאמרתי שהוא יגיע לסיבוב הרביעי, כי הופתעתי ממש כמה קל היה לאדסנייה לנצח את קוסטה כבר בסיבוב השני. זה כאילו קוסטה היה היריב המושלם עבור אדסנייה לעשות בו מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" שוחחנו על קרב האליפות האוניברסלית שהתרחש השבוע בין האלוף רומן ריינס לבן דודו ג'יי אוסו, התכוננו לאירוע "NXT: טייקאובר 31", וגם לאירוע השבועי "AEW: דיינמייט" (שידור בלעדי בשבת ב-16:00 באגו טוטאל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully