וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיעבד זה נראה רע: הזלזול של מנהלי הקבוצות בלייקרס בפתיחת העונה

חזרנו לסקר של 30 הג'נרל מנג'רים לפני פתיחת העונה ומצאנו חוסר אמונה באלופה, בלברון ובדייויס. דאלאס מחזרת אחר יאניס אנטטוקומפו

אוהדי הלייקרס חוגגים אליפות ברחובות לוס אנג'לס/טוויטר

בשעה טובה ומוצלחת, עונת ה-NBA המוזרה הגיעה לסיומה, ובארצות הברית מתפנים לסיכומים. אבל רגע, לפני הסיכומים, מה לגבי התחזיות ערב עונת 2019/20? כמדי שנה, ערכו באתר הרשמי של הליגה משאל בין 30 הג'נרל מנג'רים של הקבוצות, בניסיון לחזות מה צפוי לנו. ואיך נגיד את זה? הם לא ממש היו בכיוון.

האלופה הגאה מלוס אנג'לס קיבלה 11 אחוז בלבד לזכות באליפות, הרבה פחות מהיריבה העירונית הקליפרס שהוליכה עם 46 אחוז. מילווקי, שהודחה בבושת פנים בידי מיאמי, קיבלה 36 אחוז. הלייקרס אף קיבלו 14 אחוז בלבד לסיים ראשונים במערב בתום העונה הסדירה, המקום בו סיימו בסופו של דבר.

הג'נרל מנג'רים חזו נכונה את הבחירה ביאניס אנטטוקומפו כשחקן המצטיין של העונה - 52 אחוז מהם בחרו בו - אבל כוכבי הלייקרס קיבלו מעט מאוד התייחסות בסקר. לברון קיבל קול אחד בלבד בשאלת ה-MVP, לא קיבל אף קול בשאלה "אם הייתם מתחילים היום מועדון מאפס, במי הייתם בוחרים" (86 אחוז מהקולות הלכו ליאניס, 7 אחוז לאנתוני דיויס), וקיבל רק 17 אחוז מהקולות בשאלה "איזו שחקן מאלץ את המאמנים היריבים לבצע הכי הרבה התאמות" (ג'יימס הארדן הוביל עם 48 אחוז).

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, אנתוני דייויס. GettyImages
הם הוכיחו אחרת. לברון ודייויס/GettyImages

אבל זה לא הכל. לברון קיבל 24 אחוז בלבד מהקולות בשאלת "מי הסמול פורוורד הטוב ביותר בליגה", כשקוואי לאונרד קיבל 62 אחוז. אנתוני דייויס קיבל 28 אחוז מהקולות בשאלה "מי הפאוור פורוורד הטוב בליגה" (יאניס קיבל 59%), ו-17 אחוז בלבד בשאלה "מי הסנטר הטוב בליגה" (ניקולה יוקיץ' קיבל 48%).

דייויס צורף אל הלייקרס בקיץ שעבר, בטרייד מפלצתי, אבל בשאלה "איזה שחקן שהחליף קבוצות יעשה את השינוי הגדול ביותר", הוא קיבל 21 אחוז מהקולות בלבד. קוואי לאונרד, שחתם בקליפרס, קיבל 67 אחוז מהקולות. אשר לשאלה "איזו קבוצה ביצעה את המהלכים הכי טובים בקיץ", הלייקרס לא קיבלו ולו קול אחד. הקליפרס, לעומת זאת, קיבלו 82 אחוז מהקולות.

גם בנוגע לשאלה על שחקן ההגנה הטוב ביותר בליגה, דייויס, שחווה פלייאוף מפלצתי, קופח, עם 3 אחוז בלבד (קוואי קיבל 45%, רודי גובר 28%). הלייקרס לא קיבלו ולו קול אחד בשאלה על ההגנה הטובה בליגה, אף שההגנה היא זו שבסופו של דבר סייעה לזכייה באליפות ה-17 בתולדות המועדון (הקליפרס הובילו עם 52%).

עוד בוואלה!

הפרשנים והמומחים קבעו: הלייקרס פייבוריטים לזכות גם באליפות הבאה

לכתבה המלאה
יאניס אנטטוקומפו שחקן מילווקי באקס מול ווצ'ביץ' שחקן אולרנדו מג'יק. AP
ישתף פעולה עם דונצ'יץ'? יאניס/AP

ומהעבר, הבא נעבור לעתיד. אחת השאלות הגדולות שצפויה ללוות את העונה הקרובה היא עתידו של יאניס אנטטוקומפו. הקריסה בפלייאוף רק הגבירה את השמועות על עזיבה אפשרית של הכוכב את מילווקי בקיץ 2021, אז חוזהו יסתיים. שורה של מחזרות צפויות, אך לפי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, המובילה שבהם תהיה דאלאס.

"הם יהיו במקום הראשון במירוץ. הם רוצים כוכב שלישי", אמר. "לדעתי הם לא הולכים לצרף אף שחקן חופשי משמעותי השנה. הם יחכו". ווינדהורסט אף ביקש לשים לב למיאמי במאבק הזה: "לו ולבאם אדבאיו יש את אותו סוכן. אם שניהם לא יחתמו על הארכות חוזה, כדאי לשים לב למיאמי".

האחים ואן גנדי ממשיכים לחפש אחר משרות אימון. לפי ESPN, סטן ואן גנדי אחד המועמדים הסופיים לאמן את ניו אורלינס, אולם טיירון לו עדיין חזק בתמונה. אותו לו הפך לאחרונה למועמד המוביל להחליף את מייק ד'אנטוני ביוסטון, שאמורה לראיין היום את ג'ף ואן גנדי.

המועמד המוביל לאמן את אינדיאנה הוא כריס פינץ', ששימש כעוזר מאמן בניו אורלינס בשלוש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully