וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם הפצוע שוחרר מסגל נבחרת ישראל למשחק מול סלובקיה

13.10.2020 / 9:24

המגן נפגע בקרסול וייבדק. שחקנים לקראת המשחק בליגת האומות (רביעי, 21:45, ספורט5): "אם אנחנו רוצים שיאמינו בנו אסור להפסיד שם". מאמן סלובקיה חיובי לקורונה

צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

מגן נבחרת ישראל, סאן מנחם, שוחרר מהסגל למשחק מול סלובקיה מחר (רביעי, 21:45, ספורט5) בליגת האומות. מנחם, שנפצע בקרסול, יעבור בדיקה שתקבע את חומרת מצבו ולכמה זמן ייעדר. מנחם הפצוע מצטרף לגדי קינדה שלא שוחרר מקבוצתו ולנפגעי הקורונה דן גלזר, דור פרץ, דן ביטון, לואי טהא, חאתם אלחמיד, יונתן כהן וטאלב טואטחה.

בנבחרת ישראל, שתמריא היום בצהריים ותערוך את האימון המסכם בסלובקיה הערב, מקווים שלאחר בדיקות הקורונה האחרונות לא יתגלו חולים נוספים, כאשר לאחר זימונו של מאור קנדיל, בנבחרת מקווים להוציא תוצאה טובה למרות הסגל החסר. שחקנים בנבחרת אמרו: "אנחנו מתאוששים גם פיזית וגם מנטלית, אם אנחנו רוצים שיאמינו בנו אסור להפסיד שם".

שחקן נבחרת ישראל סן מנחם. AP
יחסר מול סלובקיה. מנחם/AP

המאמן וילי רוטנשטיינר ערך אסיפת וידאו לשחקנים והעיר להם על ההתמודדות עם משחק הלחץ של הצ'כים: "הייתם לא שקטים, שיחקתם לא נכון ואני לא מבין את זה". מנגד, המאמן החמיא על החזרה למשחק במחצית השנייה.

בנוגע לעתידו של רוטנשטיינר, סיכוייו להמשיך אינם גבוהים, אך הדיון יידחה בשלב זה לחודש הבא. האוסטרי רוצה להמשיך בתפקידו ומדבר על כך שבתהליך נכון יוכל להביא את הנבחרת לטורניר גדול, אך איבד הרבה נקודות בהדחה מול סקוטלנד ובשל ההפסד הביתי מול צ'כיה. בנוגע לאיל ברקוביץ', בהתאחדות אמרו כי במתכונת ועדת האיתור הנוכחית הסיכויים שלו להיות מועמד כמעט ולא קיימים.

נבחרת סלובקיה תופיע למשחק ללא מאמנה פאבל הפאל, שנדבק בקורונה. עוזרו אוטו ברנגרף יעמוד על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully