וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המשחק מול נבחרת ישראל: צ'כיה הודיעה כי מאמנה נדבק בקורונה

ירוסלב שילהבי יצא חיובי בבדיקה האחרונה, לצד אחד משחקניו. ארבעה שחקנים נוספים יתווספו לסגל לקראת סקוטלנד

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

בעוד נבחרת ישראל הודיעה על חאתם עבד אלחמיד ואיש צוות נוסף אשר נדבקו בקורונה, גם ביריבתה אמש (ראשון), צ'כיה, יצאו מספר בדיקות חיוביות. הצ'כים הודיעו הערב כי המאמן ירוסלב שילהבי הוא אחד מהם, לצד אחד משחקני הנבחרת ששמו לא פורסם על ידי ההתאחדות.

"ארבעה שחקנים יתווספו לסגל לפני ההמראה למשחק מול סקוטלנד", אמרו בהתאחדות הצ'כית. "עוזר המאמן יירי צ'יטרי יעמוד על הקווים ביום רביעי".

שחקני נבחרת צ'כיה חוגגים. דני מרון
צרות לפני סקוטלנד. הצ'כים אמש/דני מרון

הצ'כים היו מרוצים מאוד מהניצחון 1:2 על ישראל בחיפה, במסגרת בית ב' של דרג ב' בליגת האומות. כמו לפני המשחק, גם אחריו היריבים החמיאו לישראל וציינו שמדובר בנבחרת איכותית. כזכור, הצ'כים הגיעו לישראל בסגל חסר מאוד בגלל פציעות ושחקנים חיוביים לקורונה, אבל בכל זאת הצליחו להתגבר על החבורה של וילי רוטנשטיינר.

שילהבי אמר בסיום: "אני מאוד שמח שניצחנו יריבה חזקה. ישראל לא ויתרה בשום שלב וזהבי וסולומון ירצו לנו הרבה כאבי ראש. בדקות הסיום יכולנו לכבוש שער שלישי, אבל מצד שני גם לספוג שער שוויון. בתוספת הזמן שרדנו בזכות הצלה של ואצליק לבעיטה של סולומון".

המגן הימני ולדימיר צופאל, שנמכר לאחרונה מסלביה פראג לווסטהאם, הוסיף: "מנור סולומון גרם לנו הרבה בעיות. הוא תופקד כשחקן חופשי והצליח למצוא שטחים בהם הוא גרם לנו להיות בחיסרון מספרי. פתחנו את המשחק היטב, לחצנו גבוה וגרמנו להם לכבוש שער עצמי. יכולנו להבקיע עוד 2-3 שערים, אבל במחצית השנייה ישראל הצליחה לגרום לנו לבעיות אחרי שהיא שינתה מערך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully