וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקצירים: שלושער לניימאר בניצחון ברזיל, אורוגוואי הובכה, ניצחון לארגנטינה

כוכב הסלסאו חגג ב-2:4 הקשה אצל פרו שהובילה פעמיים. צמד פנדלים מאוחר של סוארס לא עזר ב-4:2 באקוודור. 2:2 דרמטי בין צ'ילה לקולומביה, ניצחון לארגנטינה

תקציר: פרו - ברזיל 4:2/באדיבות ספורט 1

המחזור השני במוקדמות גביע העולם בדרום אמריקה התקיים הלילה (בין שלישי לרביעי) עם חמישה משחקים. ארגנטינה ניצחה את בוליביה במשחק הראשון מבין החמישה, בעוד ברזיל נהנתה משלושער של ניימאר בניצחון הקשה בפרו. אורוגוואי פיגרה 4:0 ב-4:2 אצל אקוודור ופלקאו הציל את קולומביה מהפסד ב-2:2 מול צ'ילה.

שחקן נבחרת ארגנטינה, לאוטרו מרטינס עם המאמן ליונל סקאלוני. רויטרס
לאוטרו וסקאלוני חוגגים/רויטרס

בוליביה - ארגנטינה 2:1

ארגנטינה הצפינה לאחד המגרשים השנואים עליה, במעלה ההרים בלה פאס - היכן שהחמצן דליל והגוף זועק לעזרה - אבל חזרה משם עם שלוש נקודות מאוד מעודדות. האלביסלסטה ניצחו רק משחק חוץ אחד בבוליביה במוקדמות מונדיאל מאז 1973 - אי שם ב-2005 - אבל הפעם שמרו מנת חמצן לדקות הסיום וכעת הם עם 6 נקודות מ-6 אפשריות. ליאונל מסי היה בינוני ולא מספיק מעורב, ולקראת הסיום הוא נראה סחוט, אבל חבריו עשו את העבודה.

בוליביה גילתה עדיפות בדקות הפתיחה ואחרי כמה החמצות, מרסלו מורנו נגח פנימה בדקה ה-24 וקבע 0:1. הספיגה העירה את ארגנטינה שהתחילה ללחוץ ודחפה את היריבה שלה לאחור. לאונרדו פארדס הרעיד את העמוד בדקה ה-40 ורגע לפני סיום המחצית, הגיע השוויון. לאוטרו עבר שחקן בתוך הרחבה וניסה להעביר כדור רוחב, שנעצר בהגנה הירוקה, הבלם חוסה מריה קראסקו ניסה להרחיק, אבל בעט דווקא על רגלו של לאוטרו ומשם לרשת. טעות קשה ו-1:1.

האלביסלסטה שלטו במשחק גם במחצית השנייה ובדקה ה-75 לאוטרו רשם החמצה גדולה, אבל 4 דקות לאחר מכן הוא הכין לחואקין קוראה המחליף, שבעט כדור חד שנעצר רק ברשת. צוות ה-VAR בדק שלא היה נבדל בתחילת המהלך, גילה שהשער חוקי לחלוטין ואישר. 1:2, תוצאה שהחזיקה עד הסיום.

צפו בתקציר ה-1:2 של ארגנטינה בבוליביה/ספורט 1
ניימאר שחקן ברזיל חוגג. רויטרס
בכושר מצוין. ניימאר חוגג/רויטרס

פרו - ברזיל 4:2

שחזור גמר קופה אמריקה 2019 הפגיש בין שתי נבחרות שהיו במונדיאל הקודם ורוצות להגיע גם לקטאר ב-2022. ברזיל שמעולם לא פספסה טורניר גביע עולמי, התייצבה באסטדיו נסיונאל במצב רוח טוב, אחרי 0:5 קליל על בוליביה וגם הפעם סיפקה חגיגת שערים, כולל שלושער של ניימאר.

דווקא המארחים עלו ליתרון ראשונים בזכות פצצה מחוץ לרחבה של אנדרה קאריז'ו כבר בדקה החמישית. ניימאר השווה בפנדל (28), אבל רנאטו טאפיה הסיט פנימה את ה-1:2 של המארחים בדקה ה-59. אלא שחצי השעה האחרונה הייתה שייכת לסלסאו כשפירמינו נגח לרוחב השער ורישרליסון מאברטון דחק פנימה (64). בדקה ה-83 ניימאר העניק לברזיל יתרון ראשון בפנדל וחתם שלושער עמוק בתוספת הזמן. זמבראנו הורחק לפני כן (89) אחרי שמצלמות ה-VAR קלטו מרפק שלו לפרצוף של רישרליסון. כבר אחרי שני מחזורים ברזיל וארגנטינה הן המושלמות היחידות בראש הבית. בזכות השלושער הזה ניימאר עקף את רונאלדו האגדי ועלה למקום השני של טבלת הכובשים בכל הזמנים עם 64 כיבושים. פלה כמובן ראשון עם 77 שערים.

תקציר: פרו - ברזיל 4:2/באדיבות ספורט 1
שחקני אקוודור חוגגים. רויטרס
ניצחון ביתי שלישי רצוף על אורוגוואי. שחקני אקוודור חוגגים/רויטרס

אקוודור - אורוגוואי 2:4

אחרי הניצחון הדרמטי על צ'ילה, אורוגוואי ספגה מפלה בקיטו אחרי שכבר היתה בפיגור מדהים של 4:0. מנה דלגאדו סובב כדור מטעה בדקה ה-14. שוויון יפה של סוארס נפסל בגלל נבדל (18) ואסטראדה מרטינס קבע 0:2 לפני ההפסקה אחרי טעות קשה בהגנה. בדקה ה-52 מרטינס השלים צמד עם בעיטה לפינה וגונסאלו פלאטה עשה 0:4 מדהים בדקה ה-75. סוארס רק המתיק מעט את הגלולה עם צמד פנדלים מאוחר (83 ו-95), אך לא מנע הפסד לא מתוכנן.

צפו ב-2:4 של אקוודור על אורוגוואי/ספורט 1

צ'ילה - קולומביה 2:2

אחרי ההפסד במונטנבידאו, צ'ילה רצתה להתאושש בסנטיאגו אבל שוב יצאה לוזרית וספגה שוויון כואב בתוספת הזמן. ג'פרסון לרמה קבע 0:1 לאורחת אחרי שנותר חופשי ברחבה נגח מקרוב כבר בדקה השישי. אלא שארתורו וידאל השווה בפנדל (37) ואלכסיס סאנצ'ס הפך (41) אחרי שעבר את קוואדרדו ודחק מקרוב פנימה. אלא שבדקה ה-71 נכנס רדאמל פלקאו הוותיק ובתוספת הזמן הוא דחק את השוויון שמנע מקולומביה הפסד והותיר את צ'ילה עם נקודה בלבד בשני משחקים.

חאמס רודריגס עם רדאמל פלקאו נבחרת קולומביה. רויטרס
חאמס ופלקאו חוגגים שוויוון/רויטרס

ונצואלה - פרגוואי 1:0
לפראגוואי: גאסטון חימנס (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully