וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: מסי חזר וכבש ב-0:1 של ארגנטינה, 1:2 דרמטי לאורוגוואי

הפרעוש שב למדים הלאומים מול אקוודור וכבש בפנדל (13) את שערו ה-22 במוקדמות. מקסי גומס העניק ניצחון על צ'ילה בתוספת הזמן

תקציר: צרפת - אוקראינה 1:7/ספורט 1

אחרי כמעט שנה ללא משחקי נבחרות בדרום אמריקה בגלל משבר הקורונה, גם הן חזרו לפעילות הלילה (בין חמישי לשישי) עם פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022. במוקד עמד הניצחון 0:1 של ארגנטינה על אקוודור, משער של ליאו מסי המתקאמבק. אורוגוואי רשמה ניצחון 1:2 דרמטי על צ'ילה, בעוד פרגוואי ופרו נפרדו ב-2:2.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה חוגג. AP
מעורבות ב-1,000 שערים בקריירה. מסי חוגג/AP

ארגנטינה - אקוודור 0:1

אחרי 11 חודשים שלא לבש את המדים הלאומיים, ליאו מסי לנבחרת ארגנטינה ונתן לה את הניצחון החשוב שעזר לה לפתוח את המוקדמות ברגל ימין. הפרעוש לא הבריק, אבל כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-13, אחרי ששותפו להתקפה לוקאס אוקמפוס הוכשל ברחבה. השער של מסי היה השער ה-1,000 (!) בו הייתה לו מעורבות ישירה (כיבוש או בישול) במהלך הקריירה, ובנוסף הוא השווה את שיא כל הזמנים של לואיס סוארס במוקדמות המונדיאל עם 22 שערים. החבורה של ליאונל סקאלוני חסרה את פאולו דיבאלה החולה ולא הרשימה, אבל אגרה שלוש נקודות חשובות.

עוד בוואלה!

בברצלונה "חמים" על דמבלה: "סירב לעזוב ומפלרטט עם יובנטוס"

לכתבה המלאה
מקסי גומס, נבחרת אורוגוואי חוגג. AP
איזה גול. מקסי גומס/AP

אורוגוואי - צ'ילה 1:2

דרמה משובחת במונטבידאו. אורוגוואי עלתה למשחק המסקרן בסגל חסר ללא פרננדו מוסלרה, חוסה חימנס ואדינסון קבאני, אבל הצליחה לנצח בתוספת הזמן. לואיס סוארס כבש את השער הראשון במשחק, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-39. אלכסיס סאנצ'ס איזן בדקה ה-54, אבל הרגע הגדול של המשחק בדקה ה-93, כשמקסי גומס שלח בעיטה עוצמתית מ-20 מטר לרשת, רגע לפני שריקת הסיום. מאמן הסלסטה אוסקר טבארס שומר על רצף של קרוב לשנתיים ללא הפסד.

חלוץ נבחרת פרו אנדרה קאריו חוגג. AP
הציל לפרו נקודה. אנדרה קאריו חוגג/AP

פרגוואי - פרו 2:2

סגנית אלופת היבשת סחטה תיקו באסונסיון אחרי משחק קצבי ומסקרן. המחצית הראשונה עוד הייתה אגרסיבית ונטולת מצבים, אבל האקשן האמיתי התחיל במחצית השנייה: אנדרה קאריו העלה את פרו ליתרון בדקה ה-52, אבל אנחל רומרו הוביל מהפך עם צמד גדול בדקות 67 ו-82. לצערו, קאריו הופיע בשנית שלוש דקות לאחר מכן, וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully