וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נדבק: חאתם עבד אלחמיד נמצא חיובי לקורונה

עודכן לאחרונה: 12.10.2020 / 20:52

מגן סלטיק ואיש צוות נוסף מנבחרת ישראל נדבקו בנגיף, כששאר השחקנים ואנשי הצוות נמצאו שליליים. מאור קנדיל ועידן נחמיאס זומנו

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

שחקן נבחרת ישראל חאתם עבד אלחמיד ואיש צוות נוסף נמצאו חיוביים לקורונה שערכו הבוקר (שני) בנבחרת. שאר שחקני הנבחרת ואנשי הצוותים נמצאו שליליים לנגיף. עבד אלחמיד הוא השחקן השני מנבחרת ישראל המשחק בסלטיק ונמצא חיובי לקורונה, זאת לאחר שלפני כמה ימים הודיעו במועדון הסקוטי כי גם ניר ביטון נדבק לאחר שהצטרף למשחק הנבחרת בגלאזגו מול סקוטלנד. עבד אלחמד שיחק אתמול במשחק של הנבחרת מול צ'כיה.

בהתאחדות לכדורגל קיבלו באכזבה מההפסד 2:1 אמש לצ'כיה ומהדרך שבה פתחה הנבחרת את המשחק. למרות זאת התעקשו אמש בסיום המשחק גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל שהדבר האחרון שמעסיק אותם הבוקר הוא האם וילי רוטנשטיינר יאמן את הנבחרת הלאומית אחרי סיום ליגת האומות בחודש הבא.

חאתם עבד אלחמיד שחקן נבחרת ישראל בחימום. GettyImages
נמצא חיובי. חאתם עבד אלחמיד/GettyImages

"כל מי שעוסק כרגע במאמן הבא, ברוטנשטיינר, אבוקסיס או ברקוביץ', מחטיא את המטרה ולא מבין את המציאות", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל. "הדבר היחיד שמעסיק אותנו כרגע הוא איך לנצח בסלובקיה ביום רביעי ואיך לקחת 4 נקודות בחודש הבא בשני המשחקים מול צ'כיה בחוץ וסקוטלנד בבית. מי שלא מבין שלסיים אחרונים בבית הזה בליגת האומות, זו מכה קשה לא מבין מה חשוב באמת. מאמן לנבחרת? יש עוד כל כך הרבה זמן לעסוק בזה. כל הדיון כרגע הוא רק בתקשורת".

בהתאחדות לכדורגל מתעקשים שהם לא עוסקים בכך, אולם אם אתמול בבוקר סיכוייו של רוטנשטיינר להמשיך גם לתוך 2021 היו סבירים, ההפסד אמש ובעיקר האופן שבו נראתה הנבחרת בחצי השעה הראשונה, פגעו מאוד והפחיתו את סיכוייו של האוסטרי להישאר. אולם יש עדיין כאלה בהתאחדות לכדורגל שאמרו אפילו אמש שאם רוטנשטיינר יצליח להוביל את הנבחרת לניצחונות על סלובקיה וסקוטלנד שיביאו לכך שלא נסיים אחרונים בבית, הוא ייחשב כמי שעמד במשימת ליגת האומות ויהיו לו נקודות זכות לקראת הדיון שיהיה בוועדת האיתור בסוף החודש הבא.

שחקן עירוני קרית שמונה, עידן נחמיאס. סוכנות ג'יני
ילבש גם את הכחול של הנבחרת. עידן נחמיאס/סוכנות ג'יני

באשר לסגל, רוטנשטיינר זימן לקראת משחק מול סלובקיה את מאור קנדיל, המגן הימני של מכבי תל אביב ואת עידן נחמיאס, בלמה של קרית שמונה. השניים יעבו את הסגל שחסר שחקנים בעיקר בחולייה האחורית אחרי שגם ניר ביטון אובחן עם קורונה ולא יעמוד לרשות רוטנשטיינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully