וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "אסור לעשות טעויות כאלו". סולומון: "הכדור לא רוצה להיכנס לי"

11.10.2020 / 23:47

המאמן גיבה את מרציאנו, שניסה להסביר את הטעות בהפסד לצ'כיה. סולומון: "אני מתוסכל". זהבי: "חייבים להקטין את כמות הטעויות". אלחמיד חש ברע ושוחרר מהסגל

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

נבחרת ישראל עדיין ללא ניצחון עם וילי רוטנשטיינר כמאמן. אחרי שתי תוצאות התיקו בחודש שעבר וההדחה הכואב בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו בסקוטלנד ביום חמישי האחרון, הגיע הערב (ראשון) הפסד ביתי 2:1 לצ'כיה בליגת האומות. הנבחרת נותרה במקום השלישי בבית ב' של הדרג השני, עם שתי נקודות אחרי שלושה משחקים, וביום רביעי תתארח אצל סלובקיה המדורגת אחרונה שהפסידה 1:0 בסקוטלנד.

ערן זהבי, שהחמיץ את הפנדל הגורלי בגלזגו, מצא הפעם את הרשת בדקה ה-55, אבל רק צימק אחרי טעות אומללה של אופיר מרציאנו שהובילה לשער עצמי של ג'ואל אבו חנא בבכורה (14) ושגיאה של איתן טיבי שסידר שער למאתיי וידרה (48).

כשעה אחרי סיום המשחק, הודיעה ההתאחדות לכדורגל שחאתם עבד אלחמיד רע ברע ושוחרר מהסגל. הבלם ששיחק הערב 90 דקות. יעבור בדיקות קורונה ומקווה שהיא תהיה שלילית.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
"לא עשינו מה שצריך". וילי רוטנשטיינר/דני מרון

וילי רוטנשטיינר אמר בסיום: "בכדורגל הבינלאומי אם אתה עושה טעויות ומחמיץ את ההזדמנויות, לא תיקח נקודות. עשינו טעויות קשות בשני הגולים. שיחקנו טוב מאוד במחצית השנייה, אבל לא עשינו מה שצריך. שיחקנו ארבעה משחקים ולא ספגנו הרבה שערים. היום עשינו טעויות, אבל זה לא קורה בכל משחק. הנבחרת בתהליך מצוין ואפשר לראות שחקנים צעירים שהולכים ומשתפרים. צ'כיה שיחקה טוב מאוד במחצית הראשונה וזה קשה לחזור מפיגור כזה, אבל אפשרי".

על מרציאנו: "הוא עשה טעות קשה והוא יודע את זה. אבל הוא שוער מצוין. שחקנים עושים טעויות ושוערים עושים טעויות. כולם צריכים לעשות הגנה, החל מהחלוצים וגם חוליית ההגנה".

על התוצאות שהשיג עד כה: "רצינו לנצח בחצי גמר הפלייאוף, זה ברור. היום היה אפשר להשיג 2:2, אבל זה לא קרה. ברמה הזו אסור לעשות טעויות כאלו".

מנור סולומון היה נהדר, אבל החמיץ שתי הזדמנויות, כולל בעיטה שנהדפה על ידי תומאש ואצליק לקורה בדקה ה-92. שחקן הכנף אמר אחרי המשחק: "הכדור לא רוצה להיכנס לי בנבחרת. אני חושב שאם הייתי מגיע למצבים האלה בשחטאר, הייתי מבקיע. היו לי שני מצבים, זה מתסכל אותי מאוד, אבל זה יגיע. אני מקווה שהראשון ייכנס כבר במשחק הבא".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל הפסידה לצ'כיה 2:1 בליגת האומות ונותרה ללא ניצחון

לכתבה המלאה
אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. דני מרון
"קיבלתי כדור לא הכי נוח". אופיר מרציאנו/דני מרון

ערן זהבי שכבש את השער המצמק, אמר: "אני שמח שהבקעתי, אבל לצערי זה לא הביא נקודות. במחצית השנייה נתנו מאמץ אדיר, ניסינו לעשות הכול, יצרנו מצבים. פתחנו קצת מהוססים, הייתה עייפות, לא קל לשחק 120 דקות עם מאמץ כזה ולבוא למשחק אחרי שלושה ימים. צריך ללמוד מהטעויות ולתקן. שתי הספיגות היו מטעויות שלנו. כולם תמכו באופיר מרציאנו, אנחנו לא מאשימים שחקן כזה או אחר על טעויות, אבל אנחנו צריכים להקטין את הכמות שלהן".

אופיר מרציאנו התייחס לטעות שלו בשער הראשון: "זה היה לא פשוט, אבל אני חייב להרים את הראש, זה חלק מהמשחק. לצערי זה משהו שקרה לי היום. אני יכול רק ללמוד מזה ולנסות להשתפר. קיבלתי כדור לא הכי נוח, ניסיתי לפתוח את הגוף לכיוון ימין כדי לשחק מהר, אבל הנגיעה הייתה לא טובה ולצערי זה נכנס. זה מאכזב מאוד, אבל אין לי מה לעשות, רק להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה. זה חלק מהמשחק, היו לי משחקים גדולים ועשיתי טעויות כמו ששוערים גדולים ממני עושים. ציפיתי לעשות פעולה איכותית יותר וזה מאכזב כשזה לא קורה. צ'כיה נבחרת טובה שיודעת מה היא עושה. לא היינו מספיק חכמים ולא הצלחנו לעבור את הקו הראשון בהנעת הכדור. הם יצרו לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully