וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גרין הגיב לאיומי הרצח: "אנשים לוקחים את זה ברצינות מדי"

גארד הלייקרס, שהחטיא את השלשה הקריטית במשחק 5 מול מיאמי, היה נתון להקנטות ואיומים מצד אוהדי קבוצתו: "הלוואי שהיתה להם תשוקה כזו לגבי עשיית צדק. זה רק כדורסל"

דני גרין הוא אחד מקלעי השלשות הגדולים בתולדות גמר ה-NBA. אלא שהגארד של הלייקרס היה ה"שעיר לעזאזל" של אוהדי הקבוצה אחרי שקיבל כדור מלברון והחטיא שלשה פנויה לגמרי שהיתה יכולה לסדר לקבוצתו ניצחון ואליפות על חשבון מיאמי במשחק מספר חמש.

גרין וארוסתו נחשפו לאיומים ברשתות החברתיות, כולל איומי רצח. היום, רגע לפני המשחק השישי בסדרה, גרין ענה לאותם מאיימים ותקף: "זה משחק כדורסל. אני מקווה שאנשים לא ייקחו את זה כל כך ברצינות. אני מקווה תהיה להם את אותה תשוקה לגבי הצבעה ועשיית צדק עבור אנשים כמו שיש להם בנושא הזה".

לברון ג'יימס, דני גרין, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
תחת מתקפה. דני גרין במרכז עם לברון/GettyImages

לברון, שסופג לאורך השנים ביקורת רבה על הנטייה שלו למסור במהלכים מכריעים ולא לזרוק בעצמו "בכוח", לא התחרט על ההחלטה, והוא זוכה לתגובות שונות. בזמן שסי ג'יי מקולום תמך בהחלטה של לברון, למשל, חברו לפורטלנד דמיאן לילארד אמר ש"אני הייתי זורק את זה".

"לברון עשה את המהלך הנכון, אבל אני עדיין זורק מעל שני השומרים המזורגגים", צייץ. שחקן העבר בארון דייויס צידד בלברון וכתב אמש: "לברון גאון כשזה נוגע לכדורסל, תפסיקו לשחק איתו משחקים. כל החארות שאומרים שהיו זורקים, אתם תמיד מחכים בפינה...". אגב, יש מי שמבקר גם את דני גרין על ההחטאה. מריו צ'אלמרס, ששיתף פעולה עם לברון במיאמי, כתב אמש ש"אני הייתי קולע את הזריקה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully