וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס צריך להיות מורחק ממשחק 6? ה-NBA קבעה שלא, דריימונד גרין מגבה

כוכב הלייקרס חמק מעונש אחרי שנראה חובט בג'יי קראודר ללא כדור, בליגה מסבירים את ההחלטה, כוכב גולדן סטייט מאשר: "תנו לכדורסל להכריע". וגם: הוויכוח על המהלך המכריע של לברון נמשך

לברון ג'יימס רוקד בגמר ה-NBA/חשבון הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

האם ה-NBA הבליגה על עבירה של אנתוני דייויס ללא כדור ששווה הרחקה? בארצות הברית עסוקים ביממה האחרונה במהלך לא ספורטיבי שביצע דייויס כביכול במהלך המשחק החמישי בגמר ה-NBA. בסרטון שרץ ברשת נראה מהלך ברבע השלישי, בו דייויס חובט במכוון או שלא במכוון בג'יי קראודר, בזמן שפורוורד מיאמי שוכב על הפרקט.

מהלך נעלם מעיניהם של השופטים, אבל ביום שאחרי המשחק, היה מי שדרש שדייויס יורחק מהמשחק השישי שייערך הלילה (בין ראשון לשני, 2:30, ספורט 5). עבירות דומות שבוצעו בעבר, גררו לא פעם עונש הרחקה. המקרה הזכור ביותר הוא של דריימונד גרין, שבעט בלברון במפשעה במשחק הרביעי בסדרת הגמר של 2016, והורחק ממשחק אחד. במקרה אחר בפלייאוף 2015, ג'יי אר סמית' פגע באותו ג'יי קראודר, והורחק משני משחקים.

אבל למרות שאוהדים רבים ברשתות החברתיות הדהדו את הסרטון "המפליל" כביכול של דייויס ודרשו מה-NBA להעניש אותו, הליגה החליטה להבליג. מהדוברות של הליגה נמסר ש"אנחנו מנתחים כל מהלך מכל הזכויות, ולא היה צורך לעשות שום דבר נוסף במקרה הזה".

ג'ימי באטלר מול אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס מול מיאמי היט. AP
יצא בזול? אנתוני דייויס מול ג'ימי באטלר/AP

דריימונד גרין, שקיבל יחס אחר בגמר 2016, כאמור, דווקא תמך בהחלטה. "בואו ניתן למשחק 6 להכריע. למה להרחיק שחקן ולהכריע את העונה מחוץ למגרש? זה מלוכלך", צייץ גרין, שכזכור ההרחקה שלו התבררה בדיעבד כגורלית, וסימנה את תחילתו של הקאמבק של קליבלנד מפיגור 3:1 מול גולדן סטייט לניצחון 3:4 בסדרה.

עוד מהלך שנוי במחלוקת במשחק 5 היה המהלך המכריע של הלייקרס, בו לברון ג'יימס מסר לדני גרין החופשי במקום לזרוק בעצמו, כפי שאחרים ציפו ממנו. לברון, שסופג לאורך השנים ביקורת רבה על הנטייה שלו למסור במהלכים מכריעים ולא לזרוק בעצמו "בכוח", לא מתחרט על ההחלטה, והוא זוכה לתגובות שונות. בזמן שסי ג'יי מקולום תמך בהחלטה של לברון, למשל, חברו לפורטלנד דמיאן לילארד אמר ש"אני הייתי זורק את זה".

"לברון עשה את המהלך הנכון, אבל אני עדיין זורק מעל שני השומרים המזורגגים", צייץ. שחקן העבר בארון דייויס צידד בלברון וכתב אמש: "לברון גאון כשזה נוגע לכדורסל, תפסיקו לשחק איתו משחקים. כל החארות שאומרים שהיו זורקים, אתם תמיד מחכים בפינה...". אגב, יש מי שמבקר גם את דני גרין על ההחטאה. מריו צ'אלמרס, ששיתף פעולה עם לברון במיאמי, כתב אמש ש"אני הייתי קולע את הזריקה הזו".

עוד בוואלה!

דו"ח השיפוט קבע: הלייקרס קופחו בשניות הסיום הדרמטיות מול מיאמי

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
"אל תשחקו משחקים עם הגאון". לברון/GettyImages

לקראת משחק 6, שתי הקבוצות טרודות גם במצב הפצועים, גוראן דראגיץ' מהצד של מיאמי ואנתוני דייויס מהצד של הלייקרס. AD צפוי לשחק למרות הפציעה הקלה שהוא בעקב, בעוד הסטטוס של דראגיץ' לא השתנה והוא בספק גדול למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully