וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח השיפוט קבע: הלייקרס קופחו בשניות הסיום הדרמטיות מול מיאמי

על פי דו"ח השיפוט הרשמי של משחק 5, היתה צריכה להישרק "הגנה לא חוקית" נגד איגואדלה כשנותרו 28 שניות ביתרון נקודה להיט

לברון ג'יימס רוקד בגמר ה-NBA/חשבון הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

פרנק ווגל התלונן על השיפוט בסיום משחק 5 שבו מיאמי ניצחה את הלייקרס 108:111 אחרי מותחן וצימקה את הפיגור בגמר ל-3:2 בלבד במשחק שבו ניצחון של לברון וחבריו היה מכתיר אותם כאלופים. הערב (שבת) הליגה שחררה את דו"ח השיפוט של שתי הדקות האחרונות ולפי הבדיקה החוזרת שנעשתה היא קבעה שכל השריקות לעבירות היו נכונות.

לברון ג'יימס, דני גרין, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
קופחו על ידי השופטים. לברון וגרין כועסים/GettyImages

אלא שבדו"ח מצוין גם ש-28 שניות לסיום השופט פספס שריקה ל"הגנה לא חוקית" נגד אנדרה איגואדלה. מדובר בשריקה קריטית משום שהלייקרס פיגרה בנקודה בשלב הזה והיתה אמורה לקבל זריקת עונשין שהייתה יכולה להשוות את התוצאה. אחרי פספוס השריקה הזו דני גרין החטיא שלשה ומרקיף מוריס איבד את הכדור האחרון.

כזכור, ווגל התלונן על השיפוט לאחר המשחק כשאמר: "אני חושב שהיו שתי שריקות רעות ששלחו את ג'ימי (באטלר) לקו, וזה מאכזב שזה קורה במשחק כזה. במקרה אחד דייויס עלה בצורה אנכית מושלמת, המהלך היה צריך להימשך. מרקיף מוריס שם יד על הכדור, וגם שם המשחק היה צריך להימשך, אבל נתנו לו ארבע זריקות עונשין, מה שהקשה עלינו. זה מאכזב מהבחינה הזאת, אבל החבורה שלנו בסדר, נתאושש, נהיה יותר טובים במשחק 6, ונרצה להוביל מהדקה הראשונה ועד האחרונה".

דו"ח השיפוט דווקא מצדיק את כל השריקות לעבירות בסוף, אך כאמור לא את האי שריקה נגד איגואדלה ברגע קריטי מאוד במשחק. ל.א תנסה להבטיח את האליפות בבועה כשתפגוש את מיאמי למשחק מספר 6 בלילה שבין ראשון לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully