וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס: "לברון ג'יימס - השחקן הגדול בכל הזמנים"

רכז העבר הילל את כוכב הלייקרס, דרוזן: "קשה לעבור את הבן ז*נה הזה". מיאמי לא מרימה ידיים: "אנחנו עדיין כאן, עדיין מאמינים"

לברון ג'יימס רוקד בגמר ה-NBA/חשבון הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

לוס אנג'לס לייקרס תוכל לזכות באליפות ה-17 בתולדותיה, אם תנצח הלילה (בין שישי לשבת, 4:00, ערוץ 5) את מיאמי במשחק מספר 5 של גמר ה-NBA. אלופת המערב תעלה לפרקט עם גופיות לזכרו של קובי בריאנט, לשמחתו של לברון ג'יימס הנרגש: "זה אומר משהו. זו הרבה יותר מתלבושת". אנתוני דייויס הוסיף: "אחרי כל מה שקרה העונה, להיות יכול לסגור את העונה בתלבושות בלאק ממבה גורם להכל להיות שווה את זה. המורשת שלו ב-NBA ובמועדון הזה היא מיוחדת".

ואם במורשת עסקינן הרי שלברון, שממשחק למשחק שובר עוד ועוד שיאי פלייאוף ושיאי גמר, מעדיף שלא להתייחס למורשת שלו - לא בשלב זה: "אני לא חושב על זה הרבה. בסופו של דבר זה יסופר כפי שזה יסופר".

רכז העבר האגדי אייזאה תומאס, שידוע בין היתר בשל מערכת היחסים הסבוכה עם מייקל ג'ורדן, תמיד היה במחנה לברון ג'יימס. אבל אמש הוא לקח את זה צעד אחד קדימה וצייץ: "השחקן הטוב ביותר והשלם ביותר שאי פעם ראיתי הוא לברון ג'יימס, על הפרקט חמחוצה לו. הוא עבר את מבחן העין, והמספרים מאשרים את מה שעיני ראו בכל קטגוריה סטטיסטית אפשרית. הגדול אי פעם, ושכולם יידעו זאת".

דמאר דרוזן, שהפסיד ללברון פעם אחר פעם במדי טורונטו, הוסיף: "קשה לעבור את הבן ז*נה הזה. לראות אותו מגיע למערב ועדיין מסוגל לעשות את אותו הדבר - זו עדות נוספת לגדולה שלו".

הקליפרס, שהודחו בבושת פנים כבר בחצי גמר המערב, התנחמו בכך שלורנס פרנק זכה בתואר מנהל העונה. בלייקרס לגלגו, לאחר שרוב פלינקה הגיע למקום השביעי בלבד. "תצטרכו לשאול את האנשים שהצביעו", אמר לברון. דייויס הוסיף: "רוב ג'נרל מנג'ר גדול. הפרסים האלה לא משנים, אליפויות הן אלה שחשובות, והוא זה ששם אותנו במקום בו אנחנו יכולים לזכות".

עוד בוואלה!

לברון או אנתוני דייויס ה-MVP? פיפן: "אין שאלה, ג'יימס שחקן חסר תקדים"

לכתבה המלאה

מנגד, מיאמי עדיין מאמינה ביכולתה לחזור לעניינים. "יש הרבה דיבורים, אבל ממש לא אכפת לנו ממה שאף אחד אומר", אמר אריק ספלוסטרה. גוראן דראגיץ' נמצא בספק גם למשחק החמישי, לאחר ש"היה מעורב בתדריך הווידאו, אבל זה רוב מה שהוא עשה".

באם אדבאיו "יהיה בסדר גמור", לדברי מאמנו, לאחר שחזר היטב במשחק מספר 4. אדבאיו עצמו אמר: "אנחנו עם הגב אל הקיר, אבל אי אפשר לחשוש מלחץ. נצטרך לשחק בצורה נואשת. עדיין יש לנו סיכוי. אנחנו מאמינים. כולם מפקפקים בנו, אבל כל עוד הצוות המקצועי מאמין בנו - זה כל מה שחשוב".

"אנחנו עדיין כאן", התעקש ג'ימי באטלר. "אנחנו יודעים מה עלינו לעשות, אף אחד עדיין לא הלך הביתה. אצטרך לשחק עם הכי הרבה אנרגיה שאי פעם היתה לי בשלושת המשחקים הקרובים - ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully