וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית מכבי תל אביב: "עברנו קיץ מאתגר, נאבד השנה הכנסה של עשרות מיליוני שקלים"

11.10.2020 / 15:41

מכבי תל אביב הודיעה על תוכנית פיצויים לבעלי המינויים בגלל הקורונה, המנכ"לית שרון תמם: "10 מיליון יורו מאופ"א? זה לא מובטח. נראה מה ייכנס לנו מרשת הביטחון שהובטחה על ידי המדינה"

ערן זהבי לאחר ההפסד הכואב של נבחרת ישראל לסקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

מכבי תל אביב הפכה היום (ראשון) לראשונה שמציעה לבעלי המנויים שלה פיצוי על העובדה שנבצר מהם להגיע בשנה שעברה למשחקי הפלייאוף בגלל הקורונה. על פי הודעת המועדון, הזיכוי שווה ערך ל-25 אחוז מעלות המנוי, ויכול להפוך לתרומה, תמיכה במחלקת הנוער, קופון לחנות או קופון לרכישת המנוי הבא.

לאחר פרסום תוכנית הפיצויים למינויים, קיימה מנכ"לית המועדון שרון תמם שיחת זום עם כלי התקשורת, ובה נאמר בין היתר: "אוהדים רבים של מכבי תל אביב פנו למועדון והציעו מראש לוותר על חלקם במנוי מהעונה שעברה, וגם התעניינו כיצד הם יכולים לרכוש מנוי לעונה הנוכחית, אפילו כשאין קהל במשחקים, וזאת בכדי לסייע למועדון. עברנו הקיץ את הקיץ הכי מאתגר מאז שאני במכבי תל אביב, לאור הקורונה ובעקבות השינויים הפרסונליים בקבוצה.

"אנחנו גאים שהגענו דווקא בקיץ כזה לליגה האירופית. אני לא חושבת שבקיץ שעבר הייתה לנו הגרלה יותר קשה, ובכל זאת לא עלינו. ברור שמאוד רצינו להעפיל לליגת האלופות, אבל אנחנו שמחים מאוד על ההישג שעשינו עם ההעפלה לליגה האירופית. כולם סופרים את הכסף שאנחנו צריכים לקבל מאופ"א, ומדברים על 10 מיליון יורו. אבל הסכום הזה עדיין לא מובטח. בעונה הזו מכבי תל אביב תאבד עשרות מיליוני שקלים מההכנסות שלה. אנחנו לא בשלב שאנחנו יודעים מה ייכנס לנו מרשת הביטחון שהובטחה על ידי המדינה. שלחנו למנהלת את כל התבחינים שביקשו, ואנחנו מחכים לראות מה נקבל ומתי, והאם נוכל לכסות חלק מאובדן ההכנסות העצום שיש למכבי תל אביב".

המנכ"לית בפועל של מכבי תל אביב, שרון תמם. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"לא חושבת שבקיץ שעבר הייתה לנו הגרלה יותר קשה, ובכל זאת לא עלינו לליגה האירופית". תמם/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"בחודש מרץ התפרץ נגיף הקורונה והשפיע בצורה חסרת תקדים על חיינו", נכתב היום בהודעה של מכבי תל אביב לאוהדיה, "כחלק מהשפעות הנגיף על ענף הכדורגל הוחלט לקיים את משחקי הכדורגל שנותרו בעונת 2019/20 ללא קהל. החלטה זו פגעה קשות במועדון וכמובן בכם האוהדים. העידוד שלכם חסר לנו בכל משחק ובכל מסגרת וכולנו במועדון - החל מהשחקנים ועד אחרון העובדים - כמהים לחזרתכם המהירה ליציעים בריאים ושלמים.

"אתם, אוהדי הקבוצה, אשר תומכים בנו ללא תנאי, הקפדתם לחזק אותנו בתקופה זו באמצעות פניות רבות, מכתבי תמיכה, הודעות לבית המשפט ועצומות ברשתות החברתיות. המועדון מודה ומעריך את כל מעשיכם - תמיכתכם חשובה לנו, היא תורמת רבות להצלחת הקבוצה הן על המגרש והן מבחינה כלכלית ועל כך תודתנו.

"על אף הפגיעה הכלכלית שספג המועדון אנו עושים מאמצים רבים על מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בכם - האוהדים ומחזיקי המנויים. על כן, מכיוון שנבצר מבעלי המנויים בעונת 2019/2020 להגיע למשחקי הבית במסגרת הפלייאוף, ברצוננו להודיע כי הוחלט על תכנית הזיכויים במסגרתה כל אחד מבעלי המנויים בעונת 2019/2020 יהיה זכאי לקבל זיכוי השווה ל-25% מעלות המנוי שרכש עבור עונת 2019/2020".

עוד בוואלה!

עוד סבב בדיקות "נקי" במכבי תל אביב. הרננדס ופשיץ' כבר מלהיבים

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

על פי התוכנית, "בעלי המנויים יוכלו לבחור לממש את הזיכוי באחת מארבע האופציות הבאות:

ויתור על הזיכוי לטובת תמיכה במועדון: בעל המנוי שיבחר באופציה זו ישאיר את הזיכוי במועדון ויסייע לו לצלוח את אחת התקופות המאתגרות בתולדותיו. אנו ערים ליוזמות של אוהדים בתקופה קשה זו שמטרתן להירתם לטובת המועדון וזו גם ההזדמנות שלנו להביע הערכה מלאה ולהודות לכם על כך.

"העברת הזיכוי לטובת פיתוח מחלקת הנוער: מחלקת הנוער של מכבי תל אביב הינה, לאורך שנים רבות, ספינת הדגל של המועדון. הזיכוי של בעל המנוי שיבחר באופציה זו יועבר לפיתוח ולקידום הדור הבא של מכבי. הזיכויים שיועברו יסייעו למחלקה, בין היתר, לרכוש ציוד מתקדם ולהוביל פיתוחים טכנולוגים על מנת לקדם את שחקני המחלקה מקבוצות הילדים ועד לקבוצת הנוער.

"קופון לרכישת מנוי למשחקי הבית של המועדון: בעל המנוי שיבחר באופציה זו יוכל לממש את הזיכוי עבור רכישת מנוי למשחקי הבית דרך אתר לאן. תוקף הזיכוי לרכישת מנוי למשחקי הבית של המועדון תקף למכירת המנויים הבאה (אותה צפוי כי ניתן יהיה לקיים כסדרה) והקופון יעמוד לרשותכם לעונה אחת בלבד (העונה הבאה).

"קופון לרכישה בחנות ה-ONLINE של מכבי: בעל המנוי שיבחר באופציה זו יקבל קופון לרכישה בסכום הזיכוי בחנות ה-ONLINE של המועדון. תוקף הקופון: שנה מיום קבלתו.
בעלי המנויים יוכלו לבחור אחת מבין האופציות המפורטות לעיל עד לתאריך 11.12.2020.

"השמירה על בריאותכם ובריאות הקרובים אליכם הינה ערך עליון בימים אלה וכולנו תקווה ששגרת המשחקים תחזור במהרה. אנו מייחלים לרגע בו נוכל להיפגש בבלומפילד עם אוהדי המועדון שממלאים את היציעים ודוחפים את הקבוצה כמו שרק הקהל שלנו יודע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully