וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביונטק הדומעת הודתה לאביה: "לימד אותי להיות מקצוענית"

הזוכה בת ה-19 ברולאן גארוס הייתה נרגשת בסיום ניצחונה על סופיה קנין בגמר והתקשתה להאמין: "רק לפני שנתיים התמודדתי בנוער"

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

כשהיא דומעת מאושר, הניפה איגה שביונטק את גביע הרולאן גארוס הנכסף. בגיל 19 בלבד חובקת הפולניה תואר גראנד סלאם ראשון בקריירה, ובהחלט סביר להניח שהיכולת המרשימה שהציגה לאורך הטורניר והזכיה בסופו - פותחת לנו צוהר לקריירה ארוכה ומרשימה בטופ העולמי. כאן זה המקום להזכיר שהזוכה הטרייה הגיעה עד מעמד הגמר כשלא שמטה ולו מערכה אחת לכל אורך הטורניר, ושמרה על מאזנה המושלם באספקט זה גם בגמר מול סופיה קנין (4) אותה ניצחה 4:6, 1:6 לאחר שליטה מוחלטת במערכה השנייה ושברה את יריבתה לא פחות משש פעמים במהלך ההתמודדות.

"אני המומה, תודה לכולם שבאתם. זה היה גמר מדהים. תודה רבה", אמרה הזוכה המאושרת מעט לאחר שהסתיים הגמר, כשהיא דומעת ורועדת. "אני לא מבינה מה קורה. אני כל כך מאושרת. אני שמחה שהמשפחה שלי פה. זה משוגע, כי רק לפני שנתיים זכיתי בטורניר גראנד סלאם לנוער, ועכשיו אני כאן. זה מרגיש כאילו זה היה ממש לא מזמן, כך שאני קצת בהלם. אני רוצה להודות לכל הקהל שהגיע ותמך".

זוכת הרולאן גארוס איגה שביונטק עם סגניתה סופיה קנין. GettyImages
הזוכה וסגניתה. שביונטק לצד קנין/GettyImages

שביונטק הודתה לאביה, שהוא ספורטאי אולימפי: "הוא לימד אותי איך להיות מקצוענית. הוא גידל אותי בצורה הזאת ובזכותו אני מרגישה כל כך בטוחה בעצמי כל פעם כשאני על המגרש. קשה לי כרגע לנסח את עצמי ולארגן את המחשבות שלי, אבל הוא נתן לנו הכול. אני אוהבת אותו".

המפסידה סופיה קנין נראתה מעט מרוקנת מאנרגיות ככל שההתמודדות התקדמה, אך האמריקאית רשמה שנה נהדרת וידעה לפרגן ליריבתה בסיום: "אני רוצה לברך את איגה על טורניר נפלא ומשחק נהדר, היית נהדרת וכל הכבוד לך ולצוות שלך. אני שמחה לראות את הקהל אחרי כל החודשים הללו, אני מודה לכל מי שהגיע על התמיכה בי זה משמעותי וחשוב לי מאוד. אני אוהבת מאוד את הרולאן גארוס ומודה לכל מי שארגן את הטורניר וגרם לו לקרות למרות הקשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully