וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרניו בוסטה מאשים את דג'וקוביץ' בזיוף פציעה: "הוא עושה את זה במשך שנים"

הטיפול הרפואי של נולה קטע את המומנטום של הספרדי ברבע גמר רולאן גארוס: "לא הופתעתי. כשהוא מפסיד, הוא מתלונן על כאבים"

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

פאבלו קרניו בוסטה, שהפסיד אמש (רביעי) לנובאק דג'וקוביץ' ברבע גמר רולאן גארוס, טוען: נולה זייף פציעה כדי לקטוע את המומנטום שלי במשחק. המדורג 1 בעולם נקלע לפיגור אחרי שקרניו בוסטה הספרדי (17) ניצח 4:6 במערכה הראשונה, ואחרי שהתלונן על כאבים בצוואר שהגבילו את התנועה שלו, כביכול, קיבל טיפול רפואי. ההפסקה במשחק שינתה את המומנטום, והחל מאותו רגע נולה שלט במשחק באופן מוחלט. בסופו של דבר הוא ניצח 6:4, 2:6, 3:6, 4:6, והעפיל לחצי הגמר מול סטפנוס ציציפאס.

"לא הפתיע אותי שהוא ביקש טיפול רפואי", אמר קרניו בוסטה בסיום. "מבחינתי, זה דבר טוב. זה סימן שהקשיתי עליו, הלחצתי אותו ושיחק היטב, כי הוא תמיד משתמש בטקטיקה הזו כשהוא במצוקה. שנים שהוא עושה את זה. כשהוא בפיגור, הוא טוען שהוא פצוע".

נובאק דג'וקוביץ' עם פבלו קרניו בוסטה. GettyImages
תרגיל מלוכלך? קרניו בוסטה עם דג'וקוביץ'/GettyImages

מנגד, דג'וקוביץ' התעקש שהוא אכן לא בשיאו מבחינה פיזית ושהטיפול הרפואי שקיבל היה הכרחי. "לא הרגשתי טוב במיוחד היום. כבר בחימום קרו כמה דברים, ונאלצתי להתמודד במשחק עם הכאבים הרגילים שלי. ככל שהמשחק התקדם הרגשתי טוב יותר והכאבים נעלמו", הסביר. "אני לא רוצה לקחת ממנו קרדיט על היכולת הטובה שהציג, במערכה הראשונה ובחצי מהמערכה השנייה הוא היה יותר טוב ממני ונתן את הטון. לא הייתה לי אנרגיה, ולא יכולתי לנוע על המגרש כמו שאני רגיל".

דג'וקוביץ' הוסיף: "זה היה משחק צמוד מאוד. היו לו אפשרויות לנצח כאן, וגם לי. המשחק היה שקול לכל אורכו, ולמזלי זכיתי בכמה נקודות קריטיות ששינו את התמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully