וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגה שביונטק זכתה לראשונה בקריירה שלה ברולאן גארוס

עודכן לאחרונה: 10.10.2020 / 19:04

הפולניה בת ה-19 הראתה דומיננטיות מוחלטת מול אלופת אוסטרליה סופיה קנין וגברה עליה 4:6, 1:6 בדרך לתואר גראנד סלאם ראשון בקריירה. קנין ירדה לחדר ההלבשה בעקבות פציעה, אך חזרה ולא הצליחה להימנע מהפסד

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

איגה שביונטק זכתה הערב (שבת) ברולאן גארוס, לאחר 4:6, 1:6 מרשים ודומיננטי על אלופת אוסטרליה סופיה קנין. מדובר בתואר הגראנד סלאם הראשון בקריירה של הפולנייה בת ה-19, שהראתה איזו קריירה מפוארת נכונה לה. שביונטק, חובה להזכיר, לא הפסידה ולו במערכה אחת לאורך כל הטורניר, וגם היום הראתה עליונות מוחלטת על קנין המדורגת 4. "אני המומה, תודה לכולם שבאתם. זה היה גמר מדהים. תודה רבה", אמרה הזוכה המאושרת שהניפה את הגביע הנכסף אל מול קהל מצומצם, אך מלא אהבה לזוכה הצעירה.

סופיה קנין נכנסה למשחק לא טוב, וראתה את הפולניה שוברת אותה בדרך ל-0:3. עם זאת, האמריקאית ממש לא ויתרה ושברה בחזרה בדרך ל-3:3. שביונטק מצדה לא הורידה את הרגל מהגז ושברה שוב בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה. קנין עלתה אחרת למערכה השנייה, ושברה בדרך לניצחון במשחקון הראשון, אך יריבתה הנחושה הגיבה בשלוש שבירות משלה בדרך ל-1:5. במהלך המערכה קנין ירדה לקבל טיפול בחדר הההלבשה וחזרה עם חבישה סביב הירך. בשלב זה נראה שברור לאיזה כיוון הלך הניצחון, ושביונטק סגרה עניין עם 4:6, 1:6 ותואר גראנד סלאם ראשון אי פעם.

הטניסאית הפולניה איגה שביונטק. רויטרס
זכתה בגרנד סלאם ראשון. שביונטק/רויטרס

מערכה 1

שביונטק פתחה את המשחק בסערה עם שבירה מוקדמת על המשחקון של קנין. אלא שהאמריקאית ממש לא נשברה ואחרי 0:3 לפולניה, שמרה על ההגשה ושברה בדרך ל-3:3. שביונטק בת ה-19 לא נבהלה מהמיני קאמבק של קנין, שמרה על ההגשות שלה בשני המשחקונים הבאים ושברה את אלופת אוסטרליה הפתוחה במשחקון העשירי בדרך ל-4:6 וניצחון במערכה הראשונה.

הטניסאית האמריקאית סופיה קנין. GettyImages
פתחה לא טוב, ירדה לפסק זמן רפואי - ונוצחה. סופיה קנין/GettyImages
איגה שביונטק רולאן גארוס. רויטרס
לא שמטה מערכה כל הטורניר. שביונטק/רויטרס
הטניסאית הפולניה איגה שביונטק. GettyImages
דומיננטיות מרשימה. שביונטק/GettyImages

מערכה 2

סופיה קנין עלתה הרבה יותר טוב למערכה זו ושברה את יריבתה בדרך לניצחון במשחקון הראשון, אך שביונטק לא מצמצה ושברה בחזרה.

האמריקאית סבלה מפציעה קלה בשריר הירך, ירדה לחדר ההלבשה על מנת לחבוש את האזור וההתמודדות הופסקה למספר דקות. קנין חזרה למשטח ומיד נשברה שוב, וזה כבר 1:3 לשביונטק. קנין לא הצליחה לחזור לעניינים, ולאחר הניצחון במשחקון הראשון הפסידה את כל שאר המשחקונים.

ניצחון לשביונטק גם במערכה השנייה, והיא זוכה ברולאן גארוס לשנת 2020 בגיל 19 בלבד, ולראשונה בקריירה שלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully