וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: קנין ניצחה את קביטובה, תפגוש את שביונטק בגמר

אלופת אוסטרליה ניצחה 4:6, 5:7 את הצ'כית וניפצה את תקוותה לזכות בגרנד סלאם. שביונטק הביסה 2:6, 1:6 את פודורוסקה

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

חצי גמר רולאן גארוס בצד של הנשים נערך היום (חמישי). איגה שביונטק הפולנייה המשיכה את המסע הקסום שלה והבטיחה מקומה בגמר, לאחר שהדיחה את נדיה פודורוסקה הארגנטינאית המפתיעה. הפולנייה תפגוש בגמר את סופיה קנין, שניצחה 4:6, 5:7 את פטרה קביטובה. הגמר הזה יפגיש טניסאית בת 19 עם טניסאית בת 21 וזה יהיה גמר רולאן גארוס הצעיר ביותר מאז שז'סטין הנין בת ה-21 ניצחה את קים קלייסטרס בת ה-19 בגמר ב-2003.

בנוסף זה יהיה גמר גרנד סלאם הכי צעיר מאז שמריה שראפובה בת ה-20 ניצחה את אנה איבנוביץ' בת ה-20 בגמר אוסטרליה 2008. אגב, שביונטק וקנין שיחקו אחת נגד השנייה ברולאן גארוס לנערות ב-2016 והפולנייה ניצחה אז 4:6, 5:7.

הטניסאית הפולנייה איגה שביונטק. רויטרס
חיה בחלום. שביונטק/רויטרס

איגה שביונטק (פולין) - נדיה פודורוסקה 1:6, 2:6

הקרב בין שתי המפתיעות הגדולות של הטורניר הסתיים בניצחון מוחץ לפולנייה בת ה-19, שהמשיכה את המסע הקסום שלה בפריז. שביונטק שפרצה לתודעה בגדול כשהגיעה בשנה שעברה לשמינית הגמר ברולאן גארוס, אותו החלה בגיל 17, עשתה כעת צעד נוסף קדימה והפכה לפולנייה הראשונה בגמר הרולאן גארוס, כל זאת בלי שהיא מפסידה ולו מערכה אחת עד כה. "היא עושה הגנה נפלאה, והתקפה טובה עוד יותר", התמוגגה אגדת העבר מרטינה נברטילובה, וסימנה את שביונטק כפייבוריטית בגמר - בלי קשר ליריבה. קשה להתווכח, בהתחשב בתוצאות המשחקונים עד כה: דר שלה השנה. איגה שביונטק ניצחה עד כה בקלות בכל המשחקים שלה בטורניר כשתוצאות המערכות הן 1:6, 4:6, 1:6, 2:6, 3:6, 2:6, 1:6, 2:6, 3:6, 1:6, 2:6 ו-1:6. מדהים. מנגד, הארגנטינאית בת ה-23, שניצחה עד היום שמונה משחקים ברציפות, מודחת בתום טורניר אדיר מבחינתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סופיה קנין טניסאית אמריקאית. Julian Finney, GettyImages
יכולה לזכות בתואר גרנד סלאם שני ב-2020. קנין/GettyImages, Julian Finney
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
נפרדה מהטורניר בצורה מאכזבת מבחינתה. קביטובה/רויטרס

סופיה קנין (4, ארה"ב) - פטרה קביטובה (7, צ'כיה) 4:6, 5:7

האמריקאית בת ה-21, שזכתה בתחילת השנה באליפות אוסטרליה, רחוקה משחק אחד בלבד מזכייה בתואר גרנד סלאם שני בשנה בה היו רק שלושה כאלה, בעוד קביטובה לא הצליחה לעבור את שלב השיא אליו הגיעה בפריז בפעם השנייה בלבד בקריירה שלה ובוודאי מאוכזבת מאוד לסיים את הטורניר בשלב הזה ולמרות שהוגדרה על ידי רבים כפייבוריטית לזכייה.

קנין פתחה את המשחק מצוין עם שתי שבירות מוקדמות ועלתה ל-1:4. קביטובה השיגה שבירה אחת בחזרה וצימקה ל-4:3, אבל לא יותר מזה ובסופה של מערכה זה 4:6. המערכה השנייה הייתה מותחת מאוד עם משחקונים ארוכים וקשים. קנין הובילה כבר 3:5, אבל קביטובה הצליחה להשיג שבירה בחזרה בפיגור 5:4 ואיזנה ל-5:5. דווקא בשלב הזה הצ'כית לא הצליחה לשמור על העצבים ונשברה. קנין שמרה על ההגשות שלה וסגרה סיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully