וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - צ'כיה: אבו חנא, דגני ומנחם נאבקים על עמדה אחת בהגנה

10.10.2020 / 18:38

רוטנשטיינר עדיין מתלבט בנוגע לזהות המחליף של ביטון הפצוע והיכן לתפקד את אלחמיד במשחק ליגת האומות נגד צ'כיה (ראשון, 21:45, ספורט 5). צפירת הרגעה במחנה של היריבה: 9 שחקנים שנחשדו כנדבקים בקורונה, יצאו שליליים וינחתו בנתב"ג בבוקר המשחק

מחזור 3הסתיים11/10/2020
נבחרת ישראל
  • זהבי (56)
2:1
  • (14, גול עצמי) חנא
  • (48) וידרה
צ'כיה
מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת משחק ליגת האומות מול צ'כיה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

ישראל

אחרי האכזבה בשל ההדחה מפלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד, נבחרת ישראל תשחק מחר (ראשון, 21:45) מול נבחרת צ'כיה במסגרת ליגת האומות. בשני המשחקים הראשונים בליגת האומות, נבחרת ישראל סיימה פעמיים באותה תוצאה - 1:1, הן מול סקוטלנד והן מול סלובקיה. מול הצ'כים בראשון ינסו הכחולים לבנים לרשום ניצחון ראשון מזה כשנתיים, אחרי הניצחון האחרון על אלבניה אי שם באוקטובר 2018.

המאמן וילי רוטנשטיינר נוטה לפתוח עם מערך והרכב דומים לאלו שפתחו בגלזגו. בחוליית ההגנה קיימת התלבטות בנוגע לזהות מחליפו של ניר ביטון, כאשר על המקום בהרכב נאבקים אוראל דגני, סאן מנחם וג'ואל אבו חנא. אם דגני יהיה זה שיפתח, חאתם עבד אלחמיד ימשיך להיות מתופקד כמגן שמאלי, בעוד אם אבו חנא או מנחם יפתחו, זה יהיה בצד שמאל של ההגנה ואז שחקן סלטיק יחזור לעמדת הבלם.

בשאר החוליות כנראה לא יהיו שינויים. אייל גולסה ימשיך לקבל הזדמנות בהרכב ונראה שמונס דאבור שוב יועדף על פני שון וייסמן. מנור סולומון וערן זהבי ישלימו את השלישייה הקדמית.

רוטנשטיינר אמר במסיבת העיתונאים: "אני לא מסכים שאנחנו פייבוריטים מול נבחרת כמו צ'כיה, שהיא לדעתי מקום 32 בעולם. אנחנו מתעסקים בעצמנו, ביכולות של השחקנים שלנו. אני לא רוצה לדבר על היריבה, אלא על מה אנחנו רוצים לעשות ואיך אנחנו רוצים לשחק. זה יהפוך אותנו לחזקים".

ערן זהבי נבחרת ישראל. שלומי גבאי
הזדמנות לתקן. זהבי/שלומי גבאי
וילי רוטנשטיינר מעביר תדרוך לשחקני נבחרת ישראל. שלומי גבאי
רוטנשטיינר מתדרך/שלומי גבאי

צ'כיה

אצל היריבה נשמעה אזעקת שווא, אחרי יום מדאיג במיוחד. הבוקר הודיעו ראשי הנבחרת הצ'כית ש-3 שחקנים נמצאו חיוביים לקורונה וש-16 בדיקות נוספות לא היו חד משמעיות. לפיכך 9 שחקנים בלבד המריאו מלרנקה לנתב"ג (צ'כיה שיחקה נגד קפריסין ביום חמישי) ובמחנה של היריבה התחילו לעשות הכנות להטסה אפשרית של כ-8-10 שחקנים מצ'כיה לישראל.

בשעות הערב הגיעה צפירת ההרגעה: דובר ההתאחדות הצ'כית הודיע שהבדיקות שלא היו חד משמעיות פוענחו ו-9 שחקנים נוספים נמצאו שליליים וימריאו מחר בבוקר מלרנקה לישראל. 5 החיוביים יישארו בינתיים בקפריסין וכמובן לא ישחקו מחר בחיפה.

בין השחקנים שלא ישחקו בישראל נמצא גם החלוץ המבטיח אדם הלוז'ק, מה שאומר שהמאמן ירוסלב שילהבי נשאר עם חלוץ אחד בלבד בסגל: מאתיי וידרה. שלושה אחרים שייעדרו הם בורז'ק דוצ'קאל, אנטונין בראק ופיליפ נובאק. בתקשורת הצ'כית הוסיפו שיש גם שוער שנמצא חיובי לקורונה, אבל לא ידעו לציין את מדובר בתומאש קובק או פיליפ נגויין.

שילהבי אמר היום: "ישראל מאוד התקדמה מבחינה טקטית ויש לה שחקנים עם איכויות גבוהות מאוד. למרות שהם התאכזבו בסקוטלנד, מאוד התרשמתי מהמשחק של הישראלים בגלזגו. הם גילו מחויבות מאוד גבוהה ושיחקו מצוין".

הרכבי הקבוצות

שופט: טיאגו מרטינס (פורטוגל)
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully