וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיפה ישראל הייתה? "עשינו שיעורי בית, ידענו לאן הפנדל הראשון יילך"

דייויד מרשל שעצר את הפנדל של זהבי סיפר שסקוטלנד התאמנה על פנדלים "כל יום": "קרדיט למאמן השוערים, הייתי קרוב לעוד 3-4 כדורים"

ערן זהבי לאחר ההפסד הכואב של נבחרת ישראל לסקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת סקוטלנד לא הייתה בטורניר גדול מאז 1998, אבל אמש (חמישי) היא עשתה צעד גדול בכיוון - לצערנו על חשבון נבחרת ישראל. ללא מספר שחקני הרכב שחלו בקורונה או סבלו מפציעות, הסקוטים שרדו דו-קרב פנדלים עם 3:5 אחרי 0:0 חלש בתום 120 דקות, ויפגשו בחודש הבא את נבחרת סרביה בקרב על כל הקופה.

"בדיוק למשחק כזה ציפיתי", טען סטיב קלארק, שהוליך את נבחרתו לניצחון ראשון בתולדותיה בדו-קרב פנדלים. "משחק לחוץ, בלי הרבה בעיות לשער. אנחנו משתפרים, ומה שחשוב היה לא לספוג, כי ידענו שזה ככל הנראה משחק שיוכרע בשער אחד. הם מצמצו ראשונים ואנחנו ניצחון בדו-קרב".

עוד בוואלה!

ישראל הפסידה לסקוטלנד 5:3 בפנדלים ולא עלתה ליורו 2020

לכתבה המלאה

גיבור המשחק מבחינת הסקוטים היה השוער דייויד מארשל, שהדף את הבעיטה הראשונה של ערן זהבי ולמעשה סגר עניין. "הוקל לי, יותר מהכל", סיכם. "התאמנו על פנדלים בכל יום וזה מאוד עזר לנו. עשינו קצת מחקר בחודש שעבר והקרדיט מגיע למאמן השוערים שלנו, סטיבן וודס.

"היינו די בטוחים וידענו לאן הפנדל הראשון יילך, גם בשלוש-ארבע בעיטות נוספות הייתי קרוב - זה בזכות שיעורי הבית שלנו. לכבוש חמישה במצב לחץ כזה זה נהדר. העובדה שעצרתי את הפנדל הראשון נתנה לחבר'ה עוד ביטחון. לא הרגשתי הרבה לחץ כי לא היו צופים, אבל זה התחיל להרגיש כמו משחק שיוכרע בהארכה ובפנדלים. אני מאושר שעמדנו בזה".

"דייויד עשה עצירה גדולה", החמיא קלארק לשוער שלו. "כשאתה עושה הכול כמו שצריך, בסופו של דבר אתה מקבל את הפרס שלך. אפשר היה לראות את האושר בחדר ההלבשה כדי להבין כמה חשוב המשחק הזה היה, השחקנים נתנו כל מה שהיה להם".

שחקן העבר של הנבחרת סטיבן נייסמית', ששימש כפרשן, הוסיף: "מארשל לא אכזב אותנו, הוא נתן לנו יתרון גדול ונתן לשחקנים ביטחון. הם ידעו שזהבי החמיץ, אז אפשר לנצל את היתרון הזה. אלה היו פנדלים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully