וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין והולנד מגיבים: "זהבי החמיץ את הפנדל הכי חשוב בקריירה"

הפספוס של כוכב הנבחרת סוקר גם בתקשורת הזרה. בהולנד מקווים ש"הערב הכואב" לא ישפיע על יכולתו בפ.ס.וו, בסקוטלנד נותנים את הקרדיט לשוער

וילי רוטנשטיינר אחרי הפסד נבחרת ישראל לסקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

ערן זהבי שוב עושה כותרות, הפעם בהקשרים קצת פחות מחמיאים. אחרי שהחמיץ בעיטה מכריעה מהנקודה הלבנה בדו קרב הפנדלים אמש (חמישי) מול סקוטלנד, כוכב הנבחרת פרץ בבכי. זהבי בן ה-33 פספס אולי במו רגליו את ההזדמנות האחרונה שלו בקריירה לעלות לטורניר גדול, והדבר סוקר גם בתקשורת הזרה.

בתקשורת הסינית, שם ממשיכים לעקוב אחר מעלליו של זהבי למרות שעזב את גוואנגז'ו R&F בטריקת דלת, ציינו ש"זהבי החמיץ את הפנדל הכי חשוב בקריירה שלו".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל לאחר החמצת הפנדל. רויטרס
איך הוא יתאושש? ערן זהבי/רויטרס

גם בהולנד התייחסו לערב המאכזב של זהבי, ובאתר VP כתבו: "זה ערב שערן זהבי ירצה למחוק מהרזומה שלו. הוא היחיד שהחטיא פנדל בדו קרב המכריע מול סקוטלנד, ובסיום נראה פורץ בבכי. נקווה שזה לא ישפיע על היכולת שלו בפ.ס.וו איינדהובן". ב"טלחרף" ציינו ש"ייקח לערן זהבי זמן להתאושש מהערב הכואב הזה".

בתקשורת הסקוטית, לעומת זאת, זקפו את עצירת הפנדל בעיקר לזכותו של השוער דייויד מרשל. "מרשל סיפק הצלה אדירה לבעיטה של ערן זהבי, וזה נתן לסקוטלנד יתרון פסיכולוגי לאורך כל הדו קרב", נכתב ב"דיילי רקורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully