וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידו של וילי רוטנשטיינר בנבחרת תלוי במשחקים בליגת האומות

למרות ההדחה, מאמן הנבחרת לא איבד סיכוי להמשיך בתפקיד: "הוא ייבחן דווקא עכשיו". ניר ביטון שוחרר מהסגל לקראת צ'כיה וסלובקיה

ערן זהבי לאחר ההפסד הכואב של נבחרת ישראל לסקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

עתידו של וילי רוטנשטיינר כמאמן נבחרת ישראל תלוי באופן שבו יצליח להרים את השחקנים לקראת שני המשחקים בליגת האומות בשבוע הבא ביום ראשון מול צ'כיה בישראל וביום רביעי מול סלובקיה בחוץ. בהתאחדות לכדורגל התרשמו מהאופן שבו הכין המאמן הלאומי את השחקנים למשחק אמש (חמישי) בסקוטלנד ומהדרך שעשתה הנבחרת בחודש האחרון כדי לייצב את עצמה מבחינת הגנתית. רוטנשטיינר לא נהנה אתמול מהשערים שנתן ערן זהבי לאנדי הרצוג, אבל הוא הצליח סוף סוף לייצר משחק הגנתי טקטי לנבחרת שבמשך 120 דקות לא ספגה שער.

ברור שאם הנבחרת הייתה מנצחת אתמול ומגיעה למשחק גמר הפלייאוף בעוד חודש נגד סרביה, רוטנשטיינר היה משפר את סיכוייו להמשיך כמאמן הנבחרת, אבל גם אחרי ההפסד יש לו עדיין סיכוי. זה, כאמור, בתנאי שהנבחרת תדע להרים את עצמה ולא להתפרק מול צ'כיה וסלובקיה. "דווקא על רקע הכאב והצער ובמיוחד כשכולם על הקרשים, זה יהיה מבחן עבור רוטנשטיינר כדי לראות עד כמה הוא מסוגל לחבר את הנבחרת לשבוע הבא", אמר אמש גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. GettyImages
בנבחרת דווקא התרשמו ממנו לטובה. רוטנשטיינר/GettyImages

כך או אחרת, רוטנשטיינר ייפגש בתום משחקי ליגת האומות בחודש הבא עם ראשי ההתאחדות לכדורגל ויחליט עם יושב הראש אורן חסון האם הוא נכנס לשנת 2021 כמאמן הנבחרת הלאומית, כמנהל הטכני של נבחרות ישראל בגילים השונים או שבכלל ייפרדו ממנו וישלמו לו פיצוי של שבע משכורות חודשיות.

לצד האכזבה העצומה אחרי ההפסד אמש, בהתאחדות לכדורגל גם לקחו כמה דברים טובים כמו המשך ההתבססות של מנור סולומון כציר מרכזי בקישור לשנים הבאות. גם מוחמד אבו פאני שנכנס מצוין כמחליף זכה למילים חמות ונראה שהוא עשה קפיצה גדולה בזכות המשחק הזה של אתמול.

הנבחרת תחזור היום לארץ כאשר עדיין לא ברור אם שחקני מכבי תל אביב השליליים לקורונה כמו דור פרץ, דן גלזר, יונתן כהן ואבי ריקן שהיו בסגל לפני חודש, ישובו ללבוש את המדים הלאומיים בשבוע הבא. בנבחרת רוצים המלצות מהצוות הרפואי בטרם יחליטו אם לזמנם מכיוון שגם במכבי תל אביב הם התאמנו לארוך השבוע בצורה חלקית. מי שלא יהיה על המטוס בדרך מגלזגו היום הוא לואי טהא החולה בקורונה ולצערו יישאר עוד כשבוע בסקוטלנד עד שיורשה לשוב חזרה לישראל. מלבד טהא, נשאר במלון בסקוטלנד גם אחד מאנשי הצוות הרפואי של הנבחרת שחש ברע, וצפוי לעבור בדיקת קורונה ביממה הקרובה. ניר ביטון ששיחק אמש למרות שסחב פציעה, שוחרר מהסגל לקראת המשחקים נגד צ'כיה וסלובקיה במטרה לאפשר לו מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully