וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "לא הרגשתי פצוע, עכשיו כן", הנבחרת נחתה בארץ

שחקני הנבחרת, לא כולל ביטון ששוחרר, נחתו בישראל ויעברו בדיקות קורונה. הבלם/קשר של סלטיק: "עשיתי הכול כדי לשחק"

ערן זהבי לאחר ההפסד הכואב של נבחרת ישראל לסקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

שחקני נבחרת ישראל והצוות המקצועי נחתו היום (שישי) לפני כניסת השבת בארץ ומשדה התעופה נסעו לבית המלון, שם ייערכו להם בדיקות קורונה. בלם הנבחרת לואי טהא ומעסה הנבחרת נשארו בגלזגו ובנבחרת רוצים לקבל כמה שיותר מהר תוצאות כדי לוודא שאין נדבקים נוספים. השחקנים ניסו לישון בטיסה אחרי שבקושי עצמו עין בלילה בעקבות ההפסד המתסכל.

ניר ביטון סובב את הקרסול במשחק הליגה האירופית של סלטיק מול סראייבו בחמישי שעבר והחמיץ בגלל זה את המשחק מול סנט ג'ונסטון. למרות זאת, בלם/קשר הנבחרת שיחק אתמול (חמישי) 120 דקות ובעט פנדל מוצלח מול סקוטלנד. כל זאת למרות שמאמן סלטיק ניל לנון אמר שזה יהיה בלתי אפשרי שהוא יהיה כשיר בזמן למשחק. ביטון שיחק והתראיין היום (שישי) בסקוטלנד על המשחק וההמשך בסלטיק.

"סלטיק הוא המועדון שמשלם לי את המשכורת אבל כאדם וכספורטאי מקצוען, לא יכולתי לוותר על המשחק הזה. אלה המשחקים שאתה חולם לשחק בהם מאז שאתה בן שש", אמר ביטון, "אפילו יום אחרי שנפצעתי אמרתי לצוות הרפואי של סלטיק שאני רוצה לתת לעצמי צ'אנס לשחק בנבחרת. סובבתי את הקרסול בצורה גרועה מאוד בבוסניה ולא האמנתי שאוכל לשחק. בדרך חזרה הביתה הייתי על קביים, הייתי על כיסא גלגלים ולא יכולתי לדרוך על הרגל.

שחקן נבחרת ישראל ניר ביטון עם ערן זהבי, איתן טיבי. רויטרס
אני בצרות אם לא אהיה כשיר למשחק מול ריינג'רס. ניר ביטון/רויטרס

"אבל לא הייתי פוסל את עצמי מהמשחק הזה עד שלא ידעתי שאני בוודאות לא יכול לשחק. אני אף פעם לא מוותר, תמיד מנסה לדחוף את עצמי אל הקצה. אם להיות כן, הצוות הרפואי עשה עבודה מדהימה, התייחסו אליי כמו אל הילד שלהם עם טיפול רפואי שלוש פעמים ביום. יכולתי לשחק רק בזכותם ואני מבין את התסכול של סלטיק. אני שמח שהצלחתי לשחק, אבל זה קצת מתסכל עכשיו".

כשנשאל אם שוחח עם המאמן שלו ענה ביטון בצחוק: "חסמתי את המספר שלו. לא דיברתי איתו עדיין, הכול היה בין הנבחרת לסלטיק. אני כל הזמן אמרתי לאנשים בסלטיק שאני הולך לנסות לשחק ושאם לא ארגיש טוב, אז לא אשחק. ביום שלישי הרגשתי טוב באימון, ברביעי הרגשתי טוב יותר ובחמישי בבוקר אמרתי שאני רוצה לשחק. עם כל האדרנלין סביב המשחק והאירוע אתה לא מרגיש כלום, אבל עכשיו אני מרגיש את זה".

ביטון, שלא ישחק עם הנבחרת נגד צ'כיה וסלובקיה בליגת האומות, נשאל לגבי האולד פירם מול ריינג'רס ב-17 באוקטובר. כשנשאל אם יהיה כשיר למשחק הזה ענה: "אני בצרות גדולות אם לא. ברור שהמשחק מול ריינג'רס הוא משחק גדול, אבל אני לא חושב על ריינג'רס עכשיו. נתתי הכול כדי לשחק בנבחרת, זה היה משחק שהיווה מטרה בשבילי. לא חשבתי על צ'כיה וסלובקיה, אלא רק על סקוטלנד. אני לא יודע מה יקרה בהמשך, צריך לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully