וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד - ישראל: ייני יפתח כבלם, מנחם ואבו חנא במאבק. נאתכו: "אחד המשחקים החשובים"

עודכן לאחרונה: 8.10.2020 / 8:19

ביטון לא כשיר לחלוטין, רוטנשטיינר בחר בייני כבלם ומתלבט בנוגע למגן השמאלי. נאתכו לקראת משחק הפלייאוף מוקדמות היורו: "הנבחרות בערך באותה רמה" (ה', 21:45, ערוץ 12). שישה שחקנים בסקוטלנד ייעדרו בגלל פציעות וקורונה

חצי גמרהסתיים08/10/2020
סקוטלנד
    3:5
      נבחרת ישראל
      מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

      נבחרת ישראל סיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול סקוטלנד באיצטדיון האמפדן פארק בגלזגו (חמישי, 21:45, ערוץ 12) כשמאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר עדיין לא פתר את סוגיית המגן השמאלי בהרכב, למשחק חצי גמר הפלייאוף במוקדמות יורו 2021.

      בעוד שעל אייל גולסה כמחליפו של דור פרץ בקישור התביית רוטנשטיינר די מהר, באשר לעמדת הבלם והמגן השמאלי האוסטרי שבר את הראש. הבלם ניר ביטון אמנם ערך גם הערב אימון מלא, אבל רוטנשטיינר יעלה עם שרן ייני בהרכב מכיוון שביטון לא מרגיש לגמרי מוכן.

      באשר למחליף של טאלב טוואטחה, התחרות ממשיכה להיות צמודה והמאמן הלאומי עוד רוצה להחליט אם לקחת את ג'ואל אבו חנא ההגנתי יותר או ללכת עם סאן מנחם בעל הנטיות היותר התקפיות. רוטנשטיינר עוד רוצה גם לנתח את המחליפים של סקוטלנד אחרי שנמצאו אצלה פצועים ונדבקי קורונה, וכאמור יקבל החלטה סופית הלילה או מחר.

      הרכב משוער: מרציאנו, דסה, ייני, טיבי, עבד אלחמיד, מנחם (אבו חנא), נאתכו, גולסה, סולומון, זהבי, דאבור.

      נבחרת ישראל בכדורגל בהכנותיה לקראת סקוטלנד. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
      רגע האמת. הנבחרת מתכוננת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
      ערן זהבי, חלוץ נבחרת ישראל בכדורגל בהכנותיה לקראת סקוטלנד. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
      שוב יתעלה? זהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

      הקפטן ביברס נאתכו אמר לקראת המשחק: "זה אחד המשחקים הכי חשובים אם לא הכי חשוב בשנים האחרונות של הנבחרת. יש את עניין הקורונה, אבל זו עובדה שפגעה בשתי הנבחרות. צריך להתמודד עם זה. דור פרץ ועוד כמה שחקנים לא איתנו, הלוואי שזה לא היה קורה אבל זאת עובדה. הבריאות זה הכי חשוב. מי שפה איתי יצטרך לעשות את העבודה. אני אוהב מאוד את אייל גולסה ומכיר אותו הרבה שנים. הנבחרות פחות או יותר באותה רמה, יש להם יתרון ביתיות למרות שאין קהל, אבל זה עדיין יתרון. יש להם הרבה שחקנים חסרים, אבל יהיה משחק עם לחץ ושחקנים אחרים מהמשחקים הקודמים".

      מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר: "אפשר להרגיש את האווירה, השחקנים דרוכים מאוד לעשות משהו, אולי היסטורי. זה לא שחקן אחד או אחר, אלא נבחרת שלמה. גם לסקוטלנד חסרים הרבה שחקנים וזה שונה מהמשחקים האחרונים בין הנבחרות. הפסדנו פה פעם אחת, סיימנו פעם אחת בתיקו ואולי הפעם ננצח. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לכבד את היריבה, היא מדורגת מעלינו בדירוג פיפ"א. סקוטלנד היא אומת כדורגל".

      בכל הקשור ללואי טהא שנמצא חיובי לקורונה, הוא ישאר עוד כמה ימים בגלזגו ולא ישוב עם הנבחרת לישראל. הנבחרת תשאיר עם הבלם איש צוות שיסייע לו בימי הבידוד במלון ובשבוע הבא ינסו בנבחרת לדאוג להטסתו לישראל.

      * אגב, גדי קינדה שיחק הלילה 90 דקות בניצחון של קנזס סיטי 0:1 על שיקגו. ווינסטון ריד כבש את שער הניצחון בדקה ה-67.

      עוד בוואלה!

      סקוטלנד "ספגה מהלומה" לפני ישראל, המאמן: "התכוננתי עם נבחרת אחת, עכשיו צריך לשנות"

      לכתבה המלאה
      ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות, אתר רשמי
      המאבקים נמשכים. נאתכו/אתר רשמי, אתר ההתאחדות
      וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות, אתר רשמי
      אופטימי לקראת המשחק. רוטנשטיינר/אתר רשמי, אתר ההתאחדות
      מונס דאבור, חלוץ נבחרת ישראל בכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
      הגיע הזמן. דאבור/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
      שרן ייני, בלם נבחרת ישראל בכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
      שוב ישחק? ייני/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
      מנור סולומון, נבחרת ישראל בכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
      צריכים אותך. סולומון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

      סקוטלנד עם חצי הרכב

      בינתיים צרות בסקוטלנד: סטוארט ארמסטרונג, קירן טירני וריאן כריסטי יחמיצו את המשחק מול ישראל לאחר בדיקת קורונה. ארמסטרונג, קשר סאות'המפטון, היה יחיד שנמצא חיובי באופן רשמי, אבל טירני (בלם ארסנל) וכריסטי (חלוץ סלטיק) נדרשים לבידוד של 14 ימים אחרי שהיו עמו בקשר צמוד. גם פיזיותרפיסט ומעסה של הנבחרת נכנסו לבידוד. ארמסטרונג הוא אומנם שחקן מחליף, אבל טירני וכריסטי (שגם כבש את הפנדל מול ישראל לפני חודש) הם שחקני הרכב שנחשבים לחשובים במערך של המארחת.

      בנוסף, הסקוטים הודיעו היום ששלושה שחקנים פצועים נוספים ייעדרו ולא ייכללו בסגל: סקוט מקנה (שאמור היה לפתוח בהרכב), ליאם פאלמר ואוליבר ברק. בתוספת ג'יימס פורסט, שנפצע עוד לפני פרסום הסגל, הסקוטים יגיעו למשחק בלי חמישה או שישה שחקנים שאמורים היו לפתוח בהרכב. הסקוטים לא יוכלו לזמן שחקנים אחרים לסגל, מאחר שלא יהיה זמן לעשות בדיקות קורונה ולקבל תוצאות לפני המשחק, כך שיהיו צריכים להסתדר עם אלה שנותרו בריאים וכשירים.

      עם זאת, בסקוטלנד קיימת התרגשות גדולה לקראת המשחק, לצד צער גדול כל כך שהיציעים בהאמפדן פארק יהיו ריקים. הסקוטים לא עלו לטורניר גדול מאז מונדיאל 1998 והמוטיבציה לנצח מחר בשיאה, גם לאור העובדה שגלזגו תארח משחקים ביורו 2020.

      סטיב קלארק ושחקניו נמצאים תחת לחץ עצום, אבל הקשר קני מקלין נשמע בטוח אתמול כשאמר: "אם משחקים כאלו לא מרגשים שחקני כדורגל, הם צריכים לפרוש מהמקצוע. זה משחק עצום למדינה שלנו. הלחץ ענק, אבל הוא גם נפלא. אנחנו שמחים להיות חלק מזה".

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully