וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קלארק: "התאמנו על פנדלים לקראת נבחרת ישראל"

מנג'ר נבחרת סקוטלנד דרוך לקראת המפגש הגורלי ביום חמישי: "כולם מודעים לגודל המשחק, יכול להיות שהוא יגיע ל-120 דקות"

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

ממש כמו בישראל, גם בנבחרת סקוטלנד קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק הגורלי בפלייאוף ההעפלה ליורו 2021 ביום חמישי. הסקוטים לא העפילו לטורניר גדול מאז 1998, והמנג'ר סטיב קלארק אופטימי שהפעם אפשר לעשות זאת.

"כולנו מודעים לגודל המשחק", אמר הערב. "ניצבים לפנינו שני משחקים עצומים. יכול להיות שהמשחק יגיע ל-120 דקות, ויכול להיות שיגיע גם לפנדלים. אם אתה מתכונן למשחק שעלול להגיע בפנדלים, אז באימונים באותו שבוע אתה מתרגל פנדלים ורואה מה קורה. זה מה שעשינו. אבל ברור לנו שלבעוט פנדל במגרש אימונים ריק ובאצטדיון, עם הרבה לחץ, זו חוויה אחרת לגמרי".

קלארק סיפר שהמשחק ביום חמישי יהיה הראשון שלו כמאמן בעידן ה-VAR: "אני מקווה שזה יעבור ללא שערוריות, ופשוט יהיה משחק טוב בין שתי נבחרות טובות".

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם סטיב קלארק מאמן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
הכל על הפרק. קלארק עם רוטנשטיינר/רויטרס

שחקן העבר של הנבחרת שון מאלוני ניתח את ההתמודדות ל-BBC וכתב: "היו הרבה ביקורות על המערך של סטיב, עם שלושה בלמים, במשחק הקודם בליגת האומות, אבל אני לא רואה מדוע שזה לא יעבוד מול ישראל.

"ישראל נבחרת טובה, השיטה והשחקנים ששיחקו בתיקו בחודש שעבר הקשו עלינו. יש להם ארבעה-חמישה שחקנים בחלק ההתקפי, ויהיה קשה לעצור אותם, אבל היו חלקים במשחק הקודם בהם הלחץ של סקוטלנד היה טוב מאוד. צריך לשים את השחקנים הטובים ביותר בעמדות הנכונות, כדי שיוכלו להשפיע על המשחק. סטיב מאמן מצוין, הם יגיעו מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully