וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד "ספגה מהלומה" לפני ישראל, המאמן: "התכוננתי עם נבחרת אחת, עכשיו צריך לשנות"

הסקוטים בהלם מ"סיוט הקורונה" וההיעדרות של 6 שחקני סגל מול ישראל. המאמן מבטיח "לשמח את המדינה", אנדי רוברטסון לא נבהל: "אנחנו יודעים מה מונח על הפרק. כל מי שיעלה יהיה בפול מוטיבציה"

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

אכזבה גדולה בסקוטלנד לקראת המשחק מחר (חמישי) מול נבחרת ישראל בחצי גמר פלייאוף מוקדמות היורו (21:45, ערוץ 12). זה התחיל בהודעה ששלושה שחקנים ייעדרו בגלל קורונה - סטוארט ארמסטרונג, קירן טירני וריאן כריסטי. ארמסטרונג, קשר סאות'המפטון, היה יחיד שנמצא חיובי בבדיקה שעבר, אבל טירני (בלם ארסנל) וכריסטי (חלוץ סלטיק) נדרשים לבידוד של 14 ימים אחרי שהיו עמו בקשר צמוד. אומנם ארמסטרונג לא אמור היה לפתוח, אבל טירני וכריסטי (שגם כבש את הפנדל מול ישראל לפני חודש) הם שחקני הרכב שנחשבים לחשובים במערך של המארחת. יש לציין כי גם פיזיותרפיסט ומעסה של הנבחרת נכנסו לבידוד.

בנוסף, הסקוטים הודיעו היום ששלושה שחקנים פצועים נוספים ייעדרו ולא ייכללו בסגל: סקוט מקנה (שאמור היה לפתוח בהרכב), ליאם פאלמר ואוליבר ברק. בתוספת ג'יימס פורסט, שנפצע עוד לפני פרסום הסגל, הסקוטים יגיעו למשחק בלי חמישה או שישה שחקנים שאמורים היו לפתוח בהרכב. הסקוטים לא יוכלו לזמן שחקנים אחרים לסגל, מאחר שלא יהיה זמן לעשות בדיקות קורונה ולקבל תוצאות לפני המשחק, כך שיהיו צריכים להסתדר עם אלה שנותרו בריאים וכשירים.

סטיב קלארק מאמן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
לא נבהל. קלארק/רויטרס

"סיוט הקורונה", כינו ב"סאן" הסקוטי את הבשורה על הנעדרים לפני המשחק החשוב, "ההודעה טלטלה את הנבחרת שהתבשרה שתהיה בלי שישה שחקנים למשחק הקריטי מול ישראל". ב"דיילי רקורד" המקומי צוין שסקוטלנד "חטפה עוד מהלומה, כשהסגל ספג מכה כואבת". מאמן סקוטלנד סטיב קלארק הגיב ואמר ש"ברור שזה מאכזב, אבל הדבר הכי חשוב זה הבריאות של כל מי שמשתייך לנבחרת. הודענו כבר לקבוצות ולכל הגורמים הרשמיים, וכעת אנחנו מתכוננים למשחק הענק שמצפה לנו מחר".

עוד בוואלה!

סקוטלנד - ישראל: 3 שחקני סקוטלנד נשלחו לבידוד, 3 נפצעו, שתי שאלות פתוחות לרוטנשטיינר

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל עם אנדי רוברטסון קפטן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
מוצא סיבות להילחם. רוברטסון מול נאתכו/רויטרס

עם זאת, כמובן שהסקוטים לא נשברים, ומבטיחים "לגרום למדינה לחייך". המאמן קלארק הודה ש"זו תקופה קשה עבורנו, עבדתי והתכוננתי עם נבחרת אחת, ועכשיו אני חייב לשנות את זה. למרות שזה מאכזב מאוד עבור אלה שנופו, איזו הזדמנות מקבלים אלה שיקבלו עכשיו את הצ'אנס. מהרגע שהתחלנו את המחנה הייתה דריכות, כך שאני יודע שכל השחקנים מוכנים. כל המדינה רוצה שנצליח, ואני מקווה שנגרום לה לחייך".

ואכן, הסקוטים יודעים שניצחון באצטדיון המפדן הריק יציב את הנבחרת מרחק 90 דקות מהעפלה לטורניר גדול לראשונה זה 23 שנה. המנצחת במפגש בין סקוטלנד לישראל, כזכור, תשחק בגמר הפלייאוף מול המנצחת בין סרביה לנוברגיה בחודש הבא. קפטן סקוטלנד אנדי רוברטסון טוען שהנבחרת שלו תעשה הכול עבור אלו שמחמיצים את המשחק, לצערם הרב.

"אלה הקלפים שחילקו לנו, ועם זה צריך להתמודד", אמר מגנה הסקוטי של ליברפול, "כל מי שבסגל פה זומן כי הוא מספיק טוב. אנחנו יודעים מה מונח על הפרק. כל מי שיעלה יהיה בפול מוטיבציה. נשחק גם עבור אלה שלא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully