וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סלטיק: "אופתע אם ניר ביטון ישחק בחמישי. הוא עדיין לא כשיר"

למרות שערך אימון מלא לקראת סקוטלנד, מאמן סלטיק פסימי לגבי שיתופו של בלם הנבחרת. הסקוטים מתכוננים: "המטרה המרכזית - לעצור את מרכז השדה של הישראלים"

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

כמו בישראל, גם בסקוטלנד מתייחסים למשחק בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020 ביום חמישי הקרוב כאל הזדמנות מיוחדת לעלות לטורניר גדול. שחקן העבר שון מאלוני פרסם אמש (שלישי) טור טקטי מקדים לקראת המשחק, אותו הגדיר כ"צ'אנס מדהים, אולי בלתי חוזר לעלות לטורניר גדול".

לטענתו של מאלוני, המפתח של הנבחרת המארחת יהיה לעצור את מרכז השדה של נבחרת ישראל. "ה-1:1 מולם בהמפדן פארק היה קשה, אבל גם היה חיוני כדי ללמוד אותה ולאסוף עליה מידע עדכני לקראת המשחק החשוב באמת בחמישי", כתב מאלוני. "ישראל נבחרת טובה. השיטה שלה וחומר השחקנים שלה הקשו עלינו מאוד בחודש שעבר. יש להם ארבעה או חמישה שחקנים שמנסים לשלוט במרכז השדה. יהיה קשה לעצור אותם, אבל אני חושב שהיו רגעים במשחקים הקודם שהצלחנו לעמוד בזה. אני משוכנע שהפעם השחקנים שלנו יהיו עוד יותר מוכנים לזה".

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל מול ריאן כריסטי שחקן נבחרת סקוטלנד. GettyImages
האיש שצריך לעצור בנבחרת? ביברס נאתכו מול ריאן כריסטי במפגש קודם מול סקוטלנד/GettyImages

סימן שאלה נוסף בסקוטלנד לקראת המשחק נוגע לניר ביטון, אותו הם מכירים היטב מסלטיק. הבלם שסוחב פציעה בקרסול, ערך אמש אימון מלא במפתיע ועשוי להיות כשיר למשחק, אולם מאמנו בסלטיק ניל לנון נשמע דווקא פסימי.

"אופתע מאוד אם הוא יהיה בסגל בחמישי. אני לא חושב שהוא יהיה כשיר, קשה לי להאמין", אמר אמש ל"הראלד". "להערכתי, הוא לא יהיה כשיר עד המשחק הבא שלנו אחרי פגרת הנבחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully