וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ניר ביטון ערך אימון מלא, לואי טהא נעדר

6.10.2020 / 22:00

ייתכן ובלם סלטיק יהיה כשיר ליום חמישי. אשר לטהא, בצוות המקצועי נוקטים במשנה זהירות נוכח המצב בהפועל ב"ש. מנור סולומון אופטימי

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

מנור סולומון היה אחד השחקנים הטובים ביותר במשחקים האחרונים של נבחרת ישראל. ביום חמישי מצפה לו המבחן הגדול ביותר בקריירה הבינלאומית הקצרה שלו, כשיפגוש עם הנבחרת את סקוטלנד בפלייאוף ההעפלה ליורו 2021.

"תמיד חלמתי להיות חלק משמעותי מהנבחרת", אמר שחקן שחטאר דונייצק. "אני שמח שהתחלתי להיות שחקן משמעותי, שמח שיש ממני ציפיות ואוהב אותן. כל שחקן היה רוצה שיהיו ממנו ציפיות, כי זה אומר שהוא עושה דברים בצורה טובה. אני רק בתחילת דרכי. חשוב מאוד בשבילי להגיע ליותר מצבי התקפה ולשפר את המסירה האחרונה, בשני המשחקים האחרונים זה לא קרה בצורה טובה. בהתחלה היה לי קשה לשחק באמצע כי זו שיטה קצת שונה, אני מנסה ללמוד איך לשחק בתפקיד הזה ולעזור בצורה הכי טובה שאני יכול. יכול להיות שהסקוטים יגיעו אחרת, עם יותר מוטיבציה כי זה משחק יותר חשוב. אנחנו צריכים להתמקד קודם כל בעצמנו ולנסות לנצח. אני מאמין בשחקנים שלנו, במשחק נתון הכל יכול להיות וראינו את זה גם במפגשים הקודמים. הכוחות הם פחות או יותר שווים, אולי הם קצת פייבוריטים כי הם משחקים בבית, אבל זה לא מבטיח להם שום דבר.

"הלוואי ויותר שחקנים בגיל 18-19-20 היו יוצאים לאירופה כמוני, אבל הנסיבות מאוד קשות. קבוצות מאירופה לא ממהרות לשים על שחקנים ישראלים הרבה כסף ויש גם את העניין של הצבא. אני שמח שהיתה לי האפשרות לצאת, יש הרבה שחקנים שבשלים ויכולים לצאת אבל הקבוצות לא משחררות וזה באסה. ככל שיהיו לנו יותר שחקנים שיוצאים בגיל מוקדם ומגיעים לקבוצות באירופה, זה רק ישפר את הכדורגל הישראלי".

שחקן נבחרת ישראל מנור סולומון מול שחקן נבחרת סקוטלנד ריאן ג'ק. GettyImages
הרבה לחץ על הכתפיים. סולומון במשחק הקודם מול הסקוטים/GettyImages

על החשש שנדבק בקורונה והבדיקה השלילית אמר: "זה הגיע אלינו רק לפני יומיים. זה מצב מעצבן ולא קל, אבל כולנו נזהרים. אחרי ששמענו ששני שחקנים נדבקו היינו קצת בהיסטוריה, פחדתי שגם אני נדבקתי ואפסיד את המשחק החשוב ביום חמישי. אני שמח שיצאתי שלילי, ועדיין אני שומר יותר מבדרך כלל. איך שקיבלתי את התוצאה שאני שלילי היתה לי הקלה מטורפת. זה מפחיד, אתה יודע שבכל רגע נתון אתה יכול לצאת מהסגל ואין לך מה לעשות עם זה".

על כך שהוא נשאר בשחטאר דונייצק, על רקע השמועות על מעבר אפשרי, אמר: "אני לא מבואס, הגעתי למועדון הזה לפני שנה וחצי וכולם רואים שעשיתי כאן התקדמות אדירה. זה מועדון גדול מאוד, הכי גדול באוקראינה, שכל שנה מגיע לליגת האלופות. בשנה שעברה ראו איזו קבוצה אנחנו. אני בטוח שהמעבר לקבוצה יותר גדולה יקרה מתישהו, ממועדון כמו שחטאר מגיעים לקבוצות הכי גדולות בלי הרבה מעברי ביניים. אולי זה יקרה עוד שנה, עוד שנתיים, אי אפשר לדעת".

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל בחימום. GettyImages
יהיה כשיר? ניר ביטון/GettyImages

ואם בקורונה עסקינן, הרי שבנבחרת לא לוקחים סיכונים והודיעו כי לואי טהא לא ישתתף הערב באימון. "טהא מרגיש מצוין, עבר בדיקת קורונה אמש יחד עם כל שחקני הנבחרת והצוות, ובעצת הצוות הרפואי, בראשות ד"ר אודי קאופמן, הוחלט לנקוט משנה זהירות לנוכח ההתפתחויות האחרונות בהפועל באר שבע", נמסר מהנבחרת. כמו כן, שחקנים שלא נמצאים בסקוטלנד אבל נמנים על הסגל המורחב עברו גם הם בדיקות קורונה, למקרה שיהיה בהם צורך.

מי שכן התאמן הערב, ואף הצליח להשלים אימון מלא באופן מפתיע, הוא ניר ביטון. הבלם נפצע בקרסולו ביום חמישי האחרון במשחק הליגה האירופית של סלטיק והוחלף אחרי 10 דקות, אולם וילי רוטנשטיינר מתעקש עליו ולראשונה מאז תחילת ההתכנסות, הצליח ביטון להשלים אימון מלא. עדיין לא ברור האם יפתח ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully