וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון התאמן לצד הנבחרת, דסה: "זה המעמד הכי גדול שהיינו בו"

5.10.2020 / 21:07

בנבחרת עושים מאמצים כדי להכשיר את בלם סלטיק, זהבי ערך אימון ראשון בסקוטלנד. מגן ויטסה: "אף אחד מאיתנו לא היה במרחק כזה מהיורו"

נבחרת ישראל מתאמנת לקראת סקוטלנד/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל קיימה הערב (שני) אימון בגלזגו לקראת המשחק נגד סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו, בנוכחות ערן זהבי, חאתם עבד אלחמיד וג'ואל אבו חנא שהצטרפו מקבוצותיהם. השלושה קיימו אימון קל, בעוד מנור סולומון שנמצא שלילי בבדיקת קורונה, יצטרף למחנה הנבחרת בהמשך הלילה.

ניר ביטון שספג פציעה בקרסול במשחקה של סלטיק בליגה האירופית ונראה היה שלא יהיה כשיר, קיים אימון אישי לצד הנבחרת.

המאמן וילי רוטנשטיינר שמעריך מאוד את ביטון, נחוש לעשות את כל המאמצים האפשריים כדי להכשירו למשחק והצוות הרפואי ינסה להוריד את הנפיחות הגדולה בקרסולו לקראת המשחק.

ערן זהבי באימון נבחרת ישראל. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ברוך הבא. ערן זהבי באימון/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל
עדן קארצב, נבחרת ישראל. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
המוזמן הטרי. עדן קארצב/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל
מוחמד אבו פאני, נבחרת ישראל. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מתאושש מהארי קיין. מוחמד אבו פאני/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל
שחקן נבחרת ישראל אלי דסה. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מתרגש. אלי דסה/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל

לפני האימון, התייחס אלי דסה לאתגר הקרוב. "זה המעמד אולי הכי גדול שהיינו בו בשני העשורים האחרונים, אולי יותר מזה. בסגל הנוכחי אף אחד לא היה במרחק כזה מהיורו", אמר מגן ויטסה ארנהם. "עם התקופה הזאת והמצב שיש בארץ, זה נותן לנו עוד יותר דרייב לתת שמחה ותקווה לאנשים במדינה. גם אנחנו לפני מעמד מאוד גדול, אבל נהיה חייבים לווסת את ההתרגשות סביב המשחק. נהיה חייבים להיות מרוכזים ולהגיע לגמר".

דסה הוסיף: "המשחק בחמישי לא יהיה דומה למפגשים הקודמים עם סקוטלנד. יש את וילי שמכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר, יהיה קרב מוחות, משחק אגרסיבי ומי שימצמץ ראשון ינצח. כולנו נצטרך להיות במיטבנו".

דסה אף התייחס למושבה הישראלית הקטנה שנוצרה בהולנד אחרי ההצטרפות של ערן זהבי לפ.ס.וו איינדהובן ושל עילאי אלמקייס לדן האח: "כל שחקן היה רוצה ישראלים סביבו, בטח שהם חברים שלך לנבחרת ואתה מכיר אותם טוב. בשישי האחרון חגגנו ביחד את חג הסוכות בהתאם להגבלות, והיה כיף. אני שמח שהם נמצאים איתי באותה ליגה. כל משחק שני הופך לאיזה דרבי קטן, זה נחמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully