וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון שלילי לקורונה ויצטרף לנבחרת. רוטנשטיינר לא מוותר על ניר ביטון

5.10.2020 / 16:26

שחקן הכנף של שחטאר יוכל לשחק נגד סקוטלנד. המאמן הנחה את בלם סלטיק להגיע לגלזגו למרות הפציעה בקרסול, סיכוי נמוך שיהיה כשיר

מונס דאבור לקראת משחקה של ישראל מול סקוטלנד/האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל

ערן זהבי, ג'ואל אבו חנא ומנור סולומון צפויים להגיע היום (שני) לגלזגו ולהצטרף לסגל נבחרת ישראל המתכונן למשחק מול סקוטלנד ביום חמישי בפלייאוף ההעפלה ליורו 2021. בנוגע לסולומון, בנבחרת היה מתח רב לקראת בדיקת הקורונה שהוא עבר עם קבוצתו שחטאר דונייצק, בה נמצאו כמה שחקנים חיוביים לנגיף - אבל סוף טוב הכול טוב והבדיקה יצאה שלילית.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל מול יוראי קוצקה, מרטין קוסצלניק שחקני נבחרת סלובקיה. דני מרון
רק בריאות. סולומון/דני מרון

בנבחרת ישראל לא מוותרים על ניר ביטון, למרות שהבלם נפצע בקרסולו ביום חמישי האחרון במשחק הליגה האירופית של סלטיק והוחלף אחרי 10 דקות. וילי רוטנשטיינר לא מוכן להרים ידיים בכל הקשור לביטון, וביקש מהבלם להגיע אתמול למלון בגלזגו.

החל מהבוקר הצוות הרפואי של הנבחרת עובד עם ביטון ומנסה להוריד את הנפיחות הגדולה בקרסול, במטרה שיהיה אולי כשיר למשחק ביום חמישי. הערב באימון שתקיים הנבחרת, אמור ביטון לעלות לכר הדשא ולנסות להתאמן. שחקנים בנבחרת העריכו שיהיה קשה לביטון לשחק במצבו, אולם רוטנשטיינר לא מוותר ומנסה להכשירו.

אם לא יוכל לשחק, את מקומו של ביטון ימלאו לואי טהא או אוראל דגני כחלק משלישיית בלמים ביחד עם איתן טיבי וחאתם עבד אלחמיד, שהגיע אמש למלון אחרי ששב ממשחקה של סלטיק בו בישל את שער הניצחון על סנט ג'ונסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully