וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל נחתה בסקוטלנד: "שבוע חשוב לכדורגל הישראלי"

עודכן לאחרונה: 4.10.2020 / 17:08

רגע לפני המשחק בפלייאוף העלייה ליורו בחמישי, השחקנים כבר מרגישים את החשיבות המיוחדת: "דווקא כשאין כדורגל, חשוב לשמח את האוהדים". מאבק על המקומות של ניר ביטון, טאלב טואטחה ודור פרץ בהרכב, התקווה: "כשיש לך את ערן זהבי, תמיד תאמין"

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

עם תשעה שחקנים שנמצאים בארץ וערכו אתמול (שבת) אימון בשפיים, נחתה היום נבחרת ישראל בסקוטלנד למשחק החשוב של השנים האחרונות במסגרת חצי גמר פלייאוף היורו. המשחק בגלזגו ייערך ביום חמישי וכבר הערב תערוך הנבחרת אימון ראשון בעיר, כאשר רק חלק מהליגיונרים יספיקו להשתתף בו.

הסגל הסופי יערוך יחד רק מחר את האימון תחת עיניהם של וילי רוטנשטיינר ואלון חזן שיצטרכו לבחור מי יחליפו את ניר ביטון, טאלב טואטחה ודור פרץ. ביטון נפצע כזכור במשחק של סלטיק ביום חמישי שעבר. טואטחה ופרץ לא נכללים בסגל בגלל שנמצאו חיוביים לקורונה. לואי טהא ואוראל דגני נאבקים על המקום של ביטון. ג'ואל אבו חנא וסאן מנחם על המקום של טואטחה. אייל גולסה, עדן קארצב ועילאי אלמקייס על מקומו של פרץ.

דיא סבע שחקן נבחרת ישראל. דוברות נבחרת ישראל, אתר רשמי
ההכנות מתקדמות בעצלתיים, אבל ההתרגשות בשיאה. דיא סבע/אתר רשמי, דוברות נבחרת ישראל
איתן טיבי שחקן נבחרת ישראל. דוברות נבחרת ישראל, אתר רשמי
איתן טיבי/אתר רשמי, דוברות נבחרת ישראל
עדן קארצב שחקן נבחרת ישראל, מאחוריו אייל גולסה. דוברות נבחרת ישראל, אתר רשמי
עדן קארצב ואייל גולסה/אתר רשמי, דוברות נבחרת ישראל

כבר באימון אתמול שנערך כאמור בנוכחות דלה של שחקנים הורגשה תכונה מיוחדת. "יש תחושה של התרגשות באוויר", תיאר אמש שחקן בנבחרת. "נוסעים לקראת שבוע חשוב לכדורגל הישראלי. דווקא על רקע זה שאין כאן כדורגל, נרצה לשמח את אלפי האוהדים של נבחרת ישראל שיצפו בנו בטלוויזיה". בראש הנבחרת ייצא לראשונה מאז כניסתו לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון. במידה שהנבחרת תעבור את סקוטלנד היא תפגוש בחודש הבא בחוץ את המנצחת בין נורבגיה לסרביה ומהמפגש הזה תצא העולה ליורו 2021. "כשיש לך בהרכב את ערן זהבי, תמיד תאמין", אמר אמש גורם בהתאחדות לכדורגל לקראת הנסיעה הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully