וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: עדן קארצב זומן במקומו של דן ביטון

עודכן לאחרונה: 3.10.2020 / 16:47

קשר מכבי תל אביב יצטרף לסגל של וילי רוטנשטיינר במקום חברו מהצהובים שנמצא חיובי לקורונה. בנבחרת חוששים מהחיסורים אך הבהירו: "יש מספיק שחקנים כשירים ואיתם נלך למלחמה כדי לנצח". גלזר לא ייצא למרות שנמצא שלילי

אריאל הרוש עורך אימון אישי/באדיבות המצולם

קשר מכבי תל אביב עדן קארצב זומן היום (שבת) לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחק מול סקוטלנד בעוד חמישה ימים. קארצב זכה לזימון בגלל ההופעה שלו מול זלצבורג והשער שכבש, ויצטרף במקומו של דן ביטון, שנמצא אמש חיובי לקורונה. בכך הצטרף ביטון אל טאלב טואטחה ודור פרץ שחיוביים לנגיף ולא ייצאו למשחק החשוב בעוד חמישה ימים. גם יונתן כהן ואבי ריקן יישארו בארץ מאותה הסיבה. אפילו דן גלזר שבדיקתו אתמול יצאה שלילית אחרי שנדבק בנגיף לפני 15 ימים, יישאר בסופו של דבר בארץ מאחר שלא התאמן באופן מסודר כל כך הרבה זמן וגם כי אחרי ההחלמה מהקורונה, יש עדיין לא מעט תופעות לוואי.

בנוסף לכל מאומתי הנגיף, הנבחרת תחסר קרוב לוודאי את ניר ביטון שנפצע שלשום במשחק של סלטיק ואלמלא קיומו של המשחק בגלאזגו, כלל לא היה בסגל וממתין לבדיקת הדמיה לקרסולו. "זה מתחיל להיות לא אידיאלי", אמרו אמש בסביבת הנבחרת. "אבל אנחנו נתמקד באלה שיש ולא באלה שאין. לחפש תירוצים להפסד, זה הכי קל. אסור שבימים האלה עד המשחק הראש יהיה בקורונה ובאלה שייעדרו. יש מספיק שחקנים כשירים ואיתם נלך למלחמה כדי לנצח".

שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים, ביברס נאתכו. דני מרון
בנבחרת מתפללים שהבדיקות השליליות פסקו/דני מרון

באשר לשחקנים שימלאו את מקום הנעדרים, הרי שסאן מנחם די סגור על עמדת טואטחה, לואי טהא או אוראל דגני יחליפו את ניר ביטון ואת המקום של דור פרץ עשוי למלא אייל גולסה, כשגם עילאי אלמקיאס בתמונה. כעת יחזיקו בנבחרת אצבעות לכך שרשימת החסרים לא תגדל ממחר, כשהשחקנים ימריאו לגלאזגו, עם בדיקות חיוביות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully