וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש: "יבוא היום בו אחזיר לנבחרת ישראל על האמון שנותנים בי"

השוער מתאמן לבד כבר חצי שנה ומתרגש כשבנבחרת ישראל לא שוכחים אותו. עמרי גלזר הפך לשוער רביעי במכבי חיפה, אבל מתכוון להילחם על מקומו. ויואב ג'רפי שוב התגלגל לאשדוד בלית ברירה. שלושה שוערים שקיוו להיות במקום אחר כרגע, מחפשים את דרכם

אריאל הרוש עורך אימון אישי/באדיבות המצולם

פחות משבוע בלי אימונים ושחקנים רבים בשתי הליגות המקצועניות שלנו, כבר מטפסים על הקירות. מה שהוא סיוט עבור רבים מהשחקנים כאן, הוא חלום עבור אריאל הרוש שסופר כבר חצי שנה בלי מסגרת קבוצתית. מאז שפרצה הקורונה באירופה הוא לא מתאמן ולא משחק במסגרת קבוצה. החוזה שלו בהולנד הסתיים הקיץ ולא חודש. בהפועל באר שבע יש לו הסכם גם לעונה הקרובה אבל לא הוא וגם לא הם ניסו לעשות קאמבק משותף.

בזמן ששחקנים פתחו את העונה בקבוצות וזכו לשחק, הרוש, שמשחק הליגה האחרון שלו היה ב-8 במרץ, עבד לבד. הוא שכר דירה עם רעייתו ובתו הקטנה על חוף הים בהרצליה והתאמן בגפו בציפייה שסוכניו ימצאו לו קבוצה. "זה לא קל כל יום לאסוף את עצמך ולהתאמן לבד", הוא אומר. "אבל אין לי ברירה כי אם מחר תגיע הצעה אני חייב להיות מוכן אחרת אני אפספס אותה".

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר עם ערן זהבי, איתן טיבי, אופיר מרציאנו, אריאל הרוש. שלומי גבאי
רוטנשטיינר לא מוותר. הרוש עם החברים ומאמן הנבחרת/שלומי גבאי

מי שנותן לו גיבוי ולא מוותר עליו הוא מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר. גם בלי קבוצה, הוא מאחוריו ויזמין אותו לסגל הנבחרת כפי שעשה בתחילת החודש בליגת האומות. "אני צריך לתמוך באריאל גם בתקופה כזו ולתת לו את הצ'אנס דרך הנבחרת למצוא לעצמו קבוצה. אני גם מנסה עם הקשרים שלי לסייע", אמר באחרונה רוטנשטיינר.

הרוש, שהופעתו האחרונה במדי הנבחרת הייתה ב-19 בנובמבר אשתקד, שומע ומתרגש. "זה לא מובן מאליו. יבוא יום ואחזיר לנבחרת על האמון שנותנים בי". עד שיתחילו האימונים, הוא ממשיך להגיע כמעט כל יום למתקן בשפיים. עכשיו הוא כבר עושה את הדרך הארוכה מירושלים אחרי שחזר להתגורר בבירה עם משפחתו. "החלונות באירופה נסגרים בקרוב. אני מקווה שהסוכנים שלי ימצאו לי בקרוב מקום שאוכל לחזור לשחק".

עומרי גלזר שוער סקציה נס ציונה. דני מרון
גם הוא בבעיה. גלזר/דני מרון

גם עומרי גלזר בבעיה דומה. השוער שנחשב להבטחה גדולה וצפו לו עתיד מזהיר במכבי חיפה, נמצא כרגע על תקן של שוער רביעי במועדון הירוק. עכשיו למשל כשהקבוצה בלונדון לקראת המשחק מול טוטנהאם, הוא נמצא בארץ. שריף כיוף ורועי פוקס הם שוערי המשנה. חוזה יש לגלזר לעונה הקרובה כך שמשכורת תהיה, אבל הוא רחוק מאוד מהמקום בו ציפה להיות בשלב הזה של הקריירה. בסביבתו מספרים שאם סוכנו לא ימצא לו קבוצה עד סגירת החלון, הוא יחליף כיוון בראש וינסה להוכיח שמקומו לפחות על הספסל כמחליף לג'וש כהן שלא פתח את העונה בצורה מיוחדת.

שוער הפועל תל אביב יואב ג'רפי. ברני ארדוב
״בטוח שהוא ההיה רוצה להיות כעת בפוזיציה אחרת״. ג׳רפי/ברני ארדוב

בסגל של נבחרת ישראל משמש כעת איתמר ניצן כשוער השלישי. עד לא מזמן זה היה יואב ג'רפי. אלא שהמסלול של השוער שעבר בציפייה גדולה להפועל תל אביב לפני שנה, לא הלך כפי שהוא רצה ובמקום להיאבק כרגע על מקום בקבוצה באירופה הוא חזר למ. ס. אשדוד שם הוא משמש כשוער משנה לרועי משפתי. "ברור שזו לא הסיטואציה שכולם רצו עבור יואב", אומרים במ. ס. אשדוד. "אבל ג'קי לא היה מוכן לתנאי העסקה עם הפועל חדרה. אנחנו הרווחנו שוערים טובים בסגל, אבל בטוח שיואב היה רוצה להיות כעת בפוזיציה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully