וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל עשוי לקבל זימון בכורה לנבחרת. גלזר עבר בדיקת קורונה

29.9.2020 / 18:01

שחקן הכנף של מ.ס. אשדוד זומן על ידי ההתאחדות לבדיקת קורונה, אותה עבר גם קשר מכבי תל אביב. הסקוטים פרסמו את הסגל, רוברטסון בפנים, פורסט בחוץ

בווידאו: ביברס נאתכו אחרי ה-1:1 של ישראל בסקוטלנד/עריכה: שאול אדם

חלוץ מ.ס. אשדוד שגיב יחזקאל עשוי להיות בסגל הנבחרת למשחקים הקרובים מול סקוטלנד, צ'כיה וסלובקיה. יחזקאל זומן היום (שלישי) מטעם ההתאחדות לכדורגל לבדיקת קורונה אותה ערכו גם השוערים אריאל הרוש ואיתמר ניצן ושחקני השדה גבי קניקובסקי, אוראל דגני ודן גלזר שכבר היום יצא מבידוד והגיע לעשות את הבדיקה החשובה.

יחזקאל שנמצא בכושר טוב באשדוד מפתיחת העונה לא קיבל מעולם זימון לנבחרת הלאומית ובאשדוד מחכים להודעה הרשמית על הזימונים ביום שישי הקרוב.

תשעה ימים נותרו למשחק הגורלי של הנבחרת בגלזגו בפלייאוף העלייה ליורו מול נבחרת סקוטלנד ומאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר החליט לדחות את פרסום הסגל שלו ליום שישי. הסיבה לכך היא ריבוי השחקנים שיש לגביהם ספקות. כך למשל שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, יונתן כהן ואבי ריקן שעדיין נמצאים בבידוד ויוכלו לעשות בדיקת קורונה נוספת רק בהמשך השבוע. כדי שהם יהיו בסגל יצטרכו כל השלושה לצאת שליליים בבדיקת קורונה.

עניין נוסף הוא הכשירות של עילאי אלמקייס. הקשר שמועמד לפתוח אם דור פרץ לא יוכל לטוס לגלזגו ינסה מחר לערוך אימון מלא בקבוצתו דן האח בהולנד ורק לאחר מכן יידעו בנבחרת אם הוא כשיר אחרי שעבר פציעה. עניין נוסף בגללו נדחו הזימונים הוא משחקי הקבוצות הישראליות באירופה מחר ומחרתיים כאשר רוטנשטיינר ועוזרו אלון חזן רוצים לוודא שכל השחקנים המועמדים לסגל, כשירים.

נבחרת סקוטלנד פרסמה את הסגל למשחק פלייאוף העלייה ליורו מול נבחרת ישראל. הכוכב הכי גדול של הסקוטים, המגן אנדי רוברטסון מליברפול, בפנים כמובן, כמו גם קירן טירני מארסנל. גם ליאם קופר (לידס), סטיוארט ארמסטרונג (סאות'המפטון), ריאן פרייז'ר (ניוקאסל), ג'ון מקגין (אסטון וילה), סקוט מקטומיניי (מנצ'סטר יונייטד) ואוליבר ברק ואולי מקברן (שפילד יונייטד) מגיעים מהפרמיירליג. לסלטיק ולריינג'ס, שתי הקבוצות הבכירות בליגה הסקוטית, חמישה נציגים משותפים. כוכב סלטיק ג'יימס פורסט, שהספיק לכבוש העונה שני שערי ליגה לפני שנפצע, ייעדר.

סטיב קלארק, מאמן נבחרת סקוטלנד, אמר לאחר פרסום הסגל: "נגיף הקורונה השפיע על כולם, השחקנים שמשחקים באנגליה רק חזרו לפעילות וגם השחקנים המקומיים נמצאים ממש בתחילת העונה. אנחנו עובדים על שיטת משחק חדשה ועוד לומדים אותה, אבל היא תיתן לנו יותר אפשרויות להשתמש בסגל שלנו בהמשך. אנחנו מגיעים למשחק הקריטי מול ישראל עם חמישה משחקים ללא הפסדים, ארבעה מהם ניצחונות, ואחרי שכבשנו לא מעט, ויש לנו כמה סיבות לאופטימיות".

על היעדרו של ג'יימס פורסט אמר קלארק: "עוד לא הספקתי לדבר איתו כי רק אתמול קיבלתי את הבשורה שהוא לא כשיר. כמובן שזה מאכזב בשבילו, וגם בשבילנו במיוחד לאור הרקורד שלו נגד ישראל כולל השלושער הגדול, אבל כל פציעה היא הזדמנות לשחק אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully