וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת עוקבת אחר מצב אלמקייס. רוטנשטיינר ביקש להקדים את היציאה לגלזגו

25.9.2020 / 9:48

קשר דן האח שמיועד להחליף נגד סקוטלנד את דור פרץ החיובי לקורונה, נפצע בהולנד. על רקע השבתת הליגה: המאמן רוצה להתחיל בהכנות בשלב מוקדם

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

פחות משבועיים למשחק החשוב ביותר של נבחרת ישראל מזה שנים ארוכות בפלייאוף היורו מול סקוטלנד, ולמאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר יש כאב ראש גדול. ארבעה שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, יונתן כהן, דן גלזר ואבי ריקן חיוביים כרגע לקורונה וקיים סימן שאלה גדול באשר להצטרפות שלהם לנסיעה לסקוטלנד. אם לא די בכך, בנבחרת עוקבים בדאגה אחר מצבו של עילאי אלמקייס שנפצע בבכורה שלו השבוע בדן האח ההולנדית.

אלמקייס היה זה שכבש את שער השוויון מול סלובקיה במשחק האחרון בליגת האומות והוא מיועד לפתוח בהרכב אם דור פרץ לא יוכל להצטרף לנסיעה. אם אלמקייס לא יהיה כשיר יצטרך רוטנשטיינר למצוא מחליף לעמדה הזאת, אלא אם פרץ יסיים את תקופת הבידוד שלו וייצא שלילי בבדיקת הקורונה שלפני הטיסה לסקוטלנד.

עילאי אלמקייס (מימין) עם חאתם עבד אלחמיד שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
מצוקת קשרים בנבחרת? עילאי אלמקייס/דני מרון

בתכנון המקורי הנבחרת הייתה צריכה לטוס לגלזגו בעוד 10 ימים אחרי מחזור הליגה של סוף השבוע הבא, אבל מכיוון שהליגה מושבתת, ביקש אתמול רוטנשטיינר מההתאחדות לכדורגל להקדים את הנסיעה ולהמריא כבר בעוד שבוע עם הסגל הישראלי כדי להתחיל בהכנות למשחק מוקדם יותר.

אתמול גם שוחח רוטנשטיינר עם בלם הנבחרת ובית"ר ירושלים אוראל דגני וסיכם איתו שביום שלישי הוא יתחיל להתאמן בשפיים עם סגל הנבחרת המצומצם שיוזמן מבין שחקני הליגה שאינם בפעילות כי קבוצותיהם לא באירופה. עם דגני יהיו באימונים בשבוע הבא גם שני השוערים אריאל הרוש לו אין עדיין קבוצה, ואיתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים שבדומה לדגני לא יהיה חלק ממסגרת קבוצתית של אימונים החל מהיום בצהריים בתום משחק האימון של בית"ר ירושלים ומ. ס. אשדוד.

בהתאחדות לכדורגל עדיין ממתינים לאישור מקנזס סיטי וגוואנגז'ו R&F של גדי קינדה ודיא סבע, אחרי שבפעם שעברה שתי הקבוצות לא נתנו אישור לשניים להגיע להתכנסות הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully