וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק: "לבנדובסקי אפילו לא ב-100% וכבש רביעייה", סאנה: "הוא משוגע"

בבאיירן מינכן החמיאו לפולני, שהפגיז ב-3:4 הדרמטי מול הרטה ברלין: "האיכות שלו נדירה". גארי ליניקר: "איזה חלוץ"

תקציר: באיירן מינכן - הרטה ברלין 3:4/ספורט 1

שלושה ימים אחרי שקיבל את פרס שחקן העונה של אופ"א, חזר אתמול (ראשון) רוברט לבנדובסקי אל הבונדסליגה חדור מוטיבציה. החלוץ הפולני כבש רביעייה והוביל את באיירן מינכן ל-3:4 דרמטי במיוחד מול הרטה ברלין במסגרת המחזור השלישי בבונדסליגה. לבנדובסקי כבש פעמיים (40 ו-51), ג'ון קורדובה (59) ומתאוס קוניה (71) השוו ל-2:2, לבנדובסקי שוב כבש (85), האורחת לא ויתרה וג'סיק אנגנקם קבע 3:3 בדקה ה-88. אלא שבדקה ה-92 לבנדובסקי כבש מהנקודה הלבנה וזה 3:4 מטורף.

לבנדובסקי הוא בסך הכול השחקן השלישי בהיסטוריה של הבונדסליגה שכובש רביעייה במשחק בו הקבוצה שלו ניצחה 3:4.

רוברט לבנדובסקי חלוץ באיירן מינכן. רויטרס
כן, כן, רביעייה/רויטרס

מאמן באיירן מינכן האנזי פליק התייחס להופעה הגדולה של לבנדובסקי ואמר: "אנחנו יודעים שהוא כובש יוצא דופן. בשבילי זה חשוב גם שהוא עובד קשה מאוד כשהכדור לא אצלו וזה מה שהוא עושה. האיכות שלו היא נדירה". על העובדה שהקבוצה שלו ספגה תשעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים אמר פליק: "אנחנו צריכים לקחת בחשבון את הנסיבות. הייתה לנו פגרה קצרה של שבועיים והכנה קצרה. זה לא קל לשחקנים והם לא ב-100% עדיין. אנחנו יכולים לעבוד טוב יותר מבחינה הגנתית.

"אחרי פגרת הנבחרות אנחנו צריכים לחזור לשחק את הכדורגל ההתקפי והאטרקטיבי שכולנו אוהבים. בואו נראה איזה שחקנים חדשים יגיעו עד סוף החלון, אנחנו צריכים לקום על הרגליים. הרטה קבוצה חזקה מאוד, במיוחד בהתקפה. המנטאליות שלנו משמחת אותי מאוד. אני לא יכול להתלונן על זה. אפילו כשאתה עייף אתה חייב להופיע כמו שצריך. לבנדובסקי לא היה ב-100% ועדיין כבש רביעייה".

תומאס מולר הוסיף: "אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהצורה בה אנחנו מגנים כרגע. זה לא קשור דווקא לעמדות טקטיות. כמות השערים שספגנו במשחקים האחרונים גדולה מדי. אולי אנחנו עייפים, אבל לא ברגליים. זה הכול בראש. אנחנו שמחים שניצחנו ועשינו גם הרבה דברים בצורה נכונה, אבל אסור לנו לסבך את הדברים עבור עצמנו".

לירוי סאנה הפצוע צייץ בטוויטר: "הבחור הזה משוגע" ותייג את לבנדובסקי. גארי ליניקר כתב: "אני רואה שלבנדובסקי כבש היום עוד ארבעה שערים. איזה חלוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully