וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 3:4 את הרטה ברלין, רביעייה ללבנדובסקי

דרמה ענקית באליאנץ ארנה: הקבוצה מהבירה איזנה בדקה ה-88, אבל פנדל של החלוץ הפולני בדקה ה-92 קבע את תוצאת המשחק

תקציר: באיירן מינכן - הרטה ברלין 3:4/ספורט 1

המחזור השלישי בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. במוקד באיירן מינכן ניצחה 3:4 את הרטה ברלין בתום דרמה ענקית ורביעייה של רוברט לבנדובסקי. עוד לפני כן וולפסבורג סיימה בתיקו בפעם השלישית בשלושה משחקים עם 0:0 ביתי מול אוגסבורג.

רוברט לבנדובסקי חלוץ באיירן מינכן. רויטרס
איזה חלוץ ענק. לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - הרטה ברלין 3:4

וואוו איזו דרמה ענקית באליאנץ ארנה ובסופו של דבר האלופה גילתה אופי והראתה איזו ווינרית היא בדרך לניצחון שני בשלושה מחזורים. רוברט לבנדובסקי, שבחמישי זכה בתואר שחקן העונה של אופ"א, הוכיח שוב איזה שחקן גדול שהוא כשכבש רביעייה.

רוברט לבנדובסקי כבש את הראשון בדקה ה-40 עם בעיטה מדויקת אחרי מסירת רוחב של סרג' גנאברי וקבע 0:1. הפולני כבש את השני עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה אחרי מסירת רוחב של כריס ריצ'רדס וקבע 0:2 בדקה ה-51. הרטה חזרה בזכות שערים של ג'ון קורדובה (60) ומתאוס קוניה (71). לבנדובסקי כבש עוד אחד בדקה ה-85 אחרי בישול של מולר וקבע 2:3. גמור? ממש לא. ג'סיק אנגנקם בן ה-20 נכנס כמחליף בדקה ה-88 וכבש באותה דקה ממש אחרי בישול של מקסימיליאן מיטלשדט וזה 3:3 מטורף. אותו מיטלשטדט ממש גם גרם לפנדל בדקה ה-92 ולבנדובסקי בעט פנימה וקבע 3:4 מטורף.

מקסי ארנולד שחקן וולפסבורג. GettyImages
ארנולד המאוכזב אחרי עוד תיקו/GettyImages

וולפסבורג - אוגסבורג 0:0

הזאבים, שהודחו ביום חמישי על ידי א.א.ק אתונה בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית, עם משחק שלישי ועדיין לא הפסידו, אבל מצד שני גם עוד לא ניצחו. מנגד, אוגסבורג שפתחה את העונה עם שני ניצחונות בשני משחקים - כולל 0:2 מול בורוסיה דורטמונד - נעצרה. המארחת כבשה בדקה ה-26 כשיוסיפ ברקאלו בעט מרחוק מדויק פנימה, אבל השער נפסל אחרי נבדל בתחילת המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully