וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי: רוברט לבנדובסקי שחקן העונה בליגת האלופות

החלוץ הפולני, שהוביל את באיירן מינכן לזכייה בתואר עם 15 שערים ב-10 הופעות בלבד, זכה בתואר והקדים את נוייר ודה בראונה

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

רוברט לבנדובסקי נבחר היום (חמישי) לשחקן העונה שעברה בליגת האלופות. חלוץ באיירן מינכן, שזכה עם הקבוצה בתואר ב-2019/20 לראשונה בקריירה שלו, הפציץ במהלך העונה 15 שערים בליגת האלופות בעשר הופעות בלבד. הוא היה רחוק שני שערים בלבד מרונאלדו, שמחזיק בשיא הכיבושים לעונה אחת במפעל עם 17 כאלה, אבל הפורטוגלי עשה את זה בשלושה משחקים יותר (גומלין ברבע הגמר ובחצי הגמר ובנוסף לבנדובסקי לא שותף מול טוטנהאם בשלב הבתים).

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שחקן העונה ובצדק. לבנדובסקי/רויטרס

שחקן העונה: רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן)

כאמור, החלוץ הפולני הוא שחקן העונה בליגת האלופות. חלוץ באיירן נבחר ברוב ענק עם 477 קולות כשבמקום השני קווין דה בראונה ממנצ'סטר סיטי עם 90 קולות ומנואל נוייר עם 66. ליאונל מסי, שלא חווה עונה גדולה במיוחד, סיים רביעי עם 53 קולות. רוברט לבנדובסקי: "אני רוצה להודות למאמן שלי, לחבריי לקבוצה ובמיוחד למשפחה שלי, שבלעדיהם כל זה לא היה אפשרי. אני שמח מאוד".

שוער השנה: מנואל נוייר (באיירן מינכן)

נוייר קיבל 376 קולות כשיאן אובלק מאתלטיקו מדריד שני עם 92 וקיילור נבאס מפריז סן ז'רמן עם 89. בסך הכול נוייר קיבל 62 קולות יותר מכל תשעת השוערים שהיו אחריו.

שוער באיירן מינכן אמר: "אני חושב שהייתה לנו קבוצה מיוחדת וזה היה מיוחד מאוד לזכות בתואר למרות שלא היו צופים. זה היה זמן יפה מאוד, לזכות בפעם השנייה בתואר היה נהדר. היה משחק מיוחד מאוד בגמר מול פריז סן ז'רמן, פגשנו יריבה חזקה מאוד, בליגת האלופות יש רק את הקבוצות הכי חזקות. היה גמר מיוחד מאוד, היינו מרוכזים ב-100% וכמובן שעליי כשוער תמיד יש אחריות להיות שם ברגעים החשובים".

מגן העונה: יוזואה קימיש (באיירן מינכן)

קימיש קיבל 161 קולות והקדים את חבריו לקבוצה אלפונסו דייויס (138) ודייויד אלאבה (119). וירג'יל ואן דייק מליברפול קיבל 79 נקודות.

קימיש: "זה מדהים לזכות בליגת האלופות, זכיתי בפעם הראשונה. כשאני רואה את התמונות והסרטונים זה עדיין מדהים. היו לנו הרבה משחקים מיוחדים בליגת האלופות, היה לנו משחק מצוין מול טוטנהאם, מול צ'לסי והייתה את התוצאה המדהימה מול ברצלונה, אבל הרגע הכי טוב הוא הרגע בו אתה מניף את התואר".

יוזואה קימיש עם מנואל נוייר שחקני באיירן מינכן, הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות. רויטרס
שוער העונה ושחקן ההגנה של העונה. קימיש עם נוייר/רויטרס

קשר העונה: קווין דה בראונה (מנצ'סטר סיטי)

דה בראונה זכה ממש על שני קולות עם 171 כשהוא מקדים את טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן עם 169 קולות. תומאס מולר שלישי עם 78 קולות וגנאברי רביעי גם כאן עם 46 קולות.

קווין דה בראונה: "זה נחמד מאוד כי בליגת האלופות אתה משחק נגד השחקנים הכי טובים בעולם. אני רוצה להתחרות בצורה קבוצתית ואישית ולזכות בתואר הזה זה תמיד נחמד. אני חושב שהראש שלי הוא הכוח הכי חזק שלי".

חלוץ העונה: רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן)

אין יותר צפוי מזה. כמובן שחלוץ באיירן מינכן נבחר למצטיין בעמדה שלו. רוברט לבנדובסקי קיבל 361 קולות כשבמקום השני נמצא קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן עם 72 וחברו לקבוצה ניימאר שלישי עם 62. סרג' גנאברי רביעי עם 46 קולות וארלינג הולאנד (זלצבורג/דורטמונד) רביעי עם 33 קולות כמו ליאונל מסי מברצלונה.

לבנדובסקי אמר: "קשה להגיד איזה משחק או איזה רגע היה הכי גדול. ברור שהגמר היה מיוחד מאוד. המשחק מול טוטנהאם בשלב הבתים והרביעייה מול הכוכב האדום בלגרד זה משהו שלא אשכח. אחד הדברים הכי חשובים בשבילי הוא לעזור לקבוצה. ברור שאני אוהב לכבוש שערים, אבל הכי חשוב זה לעזור לקבוצה. הייתי מאוכזב מאוד בפעם הראשונה שהפסדתי בגמר ליגת האלופות, אבל אמרתי שלא אוותר ואנסה לזכות בזה. גם בעונה הקרובה אנסה לזכות בתואר. חלמתי על זה מאז שהייתי ילד. אני שמח וגאה בכל החברים לקבוצה, מה שעשינו העונה היה בלתי ייאמן".

מאמן העונה: האנזי פליק (באיירן מינכן)

האנזי פליק נבחר בגדול עם 476 קולות לעומת מאמן ליברפול יורגן קלופ, שהגיע אל המקום השני עם 212 קולות למרות שקבוצתו הודחה כבר בשמינית הגמר. יוליאן נאגלסמן שלישי עם 76 נקודות.

"אני חייב להגיד שזה כבוד גדול להיות מאמן העונה. בלי הקבוצה שלי ובלי הצוות שלי לא הייתי עושה את זה. הם נתנו לי את הכוח לזכות בהכול. הייתה שנה משוגעת ואני חושב שהתחלנו טוב ביחד וסיימנו מצוין ביחד, כמו שיוזואה קימיש אמר. ממשחק למשחק השתפרנו ונראינו טוב יותר, הצלחנו להשיג ניצחונות ותארים. היה נהדר לזכות בגביע בליסבון והייתה התפרצות רגשות נפלאה. אני שמח מאוד מהדרך בה הקבוצה התפתחה והראתה מנטאליות נהדרת. הכבוד שייך לכל הקבוצה, שעשתה עבודה נהדרת והתפתחה כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully