וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק מהלל: "לקימיש יש מנטאליות מיוחדת. קרמאריץ'? לא יודע כלום"

מאמן באיירן החמיא לכובש שער הניצחון ב-2:3 מול דורטמונד והתייחס לאפשרות שהקרואטי יצורף. נוייר: "שוער יזכה בשחקן העונה של אופ"א"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

באיירן מינכן זכתה אתמול (רביעי) בתואר החמישי שלה בשנת 2020. הקבוצה של האנזי פליק ניצחה 2:3 את בורוסיה דורטמונד וזכתה בסופרקאפ הגרמני באליאנץ ארנה. קורנטן טוליסו (18) ותומאס מולר (32) סידרו לבווארים יתרון, יוליאן בראנדט (39) וארלינג הולאנד (55) איזנו, אבל יוזואה קימיש כבש שער ניצחון (82) והשאיר את התואר בבית.

מאמן באיירן מינכן האנזי פליק החמיא ללוקאס הרננדז, שפתח בהרכב ומשחק לאחרונה לא מעט אחרי שיובש רבות בעונה שעברה: "הוא לוחם אדיר ועוזר לנו מאוד. יש בו קשיחות שנחוצה מאוד במשחקים כאלה. הוא עבר תקופה לא קלה, אבל אני חושב שהוא עכשיו הגיע והתאקלם לגמרי".

על המשחק אמר פליק: "היה משחק לא פשוט, במיוחד במחצית השנייה. עשינו לעצמעו את החיים קשים עם כמה טעויות. ביום ראשון אנחנו חייבים להיראות טוב יותר. היום הדבר היחיד שחשוב הוא הניצחון. מחמאות לקבוצה. חשוב מאוד שאנחנו מצליחים לנצח גם במשחק כזה. זה מראה את המנטאליות של הקבוצה, אבל ברור שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר". על השער של קימיש הוא אמר: "אני מכיר אותו כל כך הרבה זמן ויש לו מנטאליות מיוחדת". על השמועות לפיהן אנדריי קרמאריץ' יצטרף לבאיירן, אמר: "אני מכיר אותו טוב מאוד, הוא אחד החלוצים הטובים בליגה. אבל אני לא יודע כלום עכשיו. בואו נחכה ונראה מה יקרה עד 5 באוקטובר".

האנזי פליק מאמן באיירן מינכן. GettyImages
החמיא לקימיש וללוקאס הרננדז. פליק/GettyImages

יוזואה קימיש אמר: "ספגנו שני שערים מאיבודים מיותרים, אז הזמנו אותם לכבוש. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, אבל בורוסיה דורטמונד הראתה את האיכות שלה כאן". נוייר החמיא לקימיש ואמר: "הוא שחקן נהדר. כשאתה משחק נגד קבוצה חזקה הכול יכול לקרות. אנחנו החזרנו את דורטמונד למשחק ולשמחתי יוזואה ניצח בשבילנו את המשחק בסוף". נוייר התייחס לבחירת שחקן השנה של אופ"א בחמישי ואמר: "אי אפשר לפסול את דה בראונה, אני לא חושב ששוער יזכה בתואר".

יוליאן בראנדט, שכבש את הראשון של דורטמונד, אמר: "ספגנו שני שערים בשלב מוקדם ולא הלך לנו טוב. אז הגענו לכמה מצבים טובים והצלחנו לצמק ובמחצית השנייה כבר היו לנו שני מצבים של 100% שער. אז באיירן חזרה בגדול וזה מראה את האיכות שלה. ההפסד באוגסבורג היה רע מאוד. ברור שאנחנו רוצים לזכות בכל תואר, אבל ההפסד באוגסבורג היה הרבה יותר גרוע מבחינתנו".

מרווין היץ, שעמד בשער במקום רומן בורקי, אמר: "היה משחק טוב. הצלחנו לחזור מ-2:0 ל-2:2 ובסוף כבשנו שער אחד מעט מדי. היה לבאיירן גם קצת מזל. תמיד מעצבן לספוג שערים, אבל זה ב-2:3 היה ממש חסר מזל". ארלינג הולאנד, שבישל וכבש, אמר: "אני חושב ששיחקנו משחק טוב והיה הבדל קטן בין המנצחת באיירן מינכן לבינינו והם ניצחו, אז ברור שזה מאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully