וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שון וייסמן גרם לקורטואה להיות במיטבו. היו לו תשוקה ותעוזה"

החלוץ הישראלי סיפק הופעה טובה בהפסד של ריאל ויאדוליד לריאל מדריד וצפוי לפתוח גם בשבת. מאמנו: "היה לו משחק נהדר"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

ריאל ויאדוליד אמנם הפסידה אמש (רביעי) 1:0 לריאל מדריד במשחק במסגרת המחזור הרביעי בליגה הספרדית, אבל שון וייסמן שפתח לראשונה בהרכב, סיפק הופעה טובה וגם לא היה רחוק מלכבוש נגד האלופה.

וייסמן פתח בחוד והגיע לשתי הזדמנויות טובות, אבל נבלם על ידי טיבו קורטואה שהיה אמש השחקן הבולט של ריאל מדריד. ויאדוליד הקשתה מאוד על האלופה, אבל בסופו של דבר ירדה מנוצחת והיא מדורגת במקום ה-18 מתוך 20.

"הייתה לו תשוקה ותעוזה", אמר המאמן סרג'יו על וייסמן, "הוא היה מצוין, כמו שאר השחקנים והראה שאין הרבה הבדל בין שחקני הרכב לאלו שמשחקים פחות. אני חושב שהיה לו משחק נהדר".

בתקשורת בוויאדוליד כתבו ש"וייסמן היה מאוד פעיל בדקות בהן שיחק. במחצית הראשונה הוא נבלם פעם אחת ובמחצית השנייה, סלאלום שלו גרם לקורטואה להיות במיטבו". גם ב"מארקה" ציינו ש"וייסמן נעצר בקצות האצבעות של קורטואה".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מעל שון וייסמן שחקן ויאדוליד. רויטרס
וייסמן מול ראמוס אמש במדריד/רויטרס

אחרי שצברה 2 נקודות מ-12 אפשריות, ויאדוליד מקווה להשיג ניצחון ראשון העונה ביום שבת, אז היא תארח את אייבר למשחק שפותח את המחזור החמישי. וייסמן אמור להיות בהרכב גם במשחק הזה. לאחר מכן הליגה תצא לפגרת נבחרות ובהמשך קבוצתו של וייסמן תתארח אצל העולה החדשה, ווסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully