וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת קשה על מגווייר: "צריך להוציא אותו מהסגל", סולשיאר: "היום הכי גרוע שלי"

הבלם חטף אש, כמו כל חבריו לאחר ה-1:6 המדהים של טוטנהאם על מנצ'סטר יונייטד שקבע שיאים חדשים. אפילו מכבי חיפה צייצה על המשחק. התגובות והמספרים

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 6:1/ספורט 1

חיוכים רבים נרשמו הערב (ראשון) בטוטנהאם לאחר שהתרנגולים מחצו 1:6 את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. תוצאה זו זהה לניצחון הגדול ביותר אי פעם שהשיגו הלונדונים על השדים האדומים, כשהפעם הקודמת שנרשמה תוצאה זו הייתה ב-10 בספטמבר 1932. בנוסף, השיגו השחקנים של ז'וזה מוריניו ניצחון שני העונה בפרמיירליג וניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, כשיחד עם השביעייה שהפגיזו לרשתה של מכבי חיפה ביום חמישי כבשה טוטנהאם 13 שערים בשני משחקיה האחרונים!

בצד של היריבה לעומת זאת, המצב נראה הפוך לגמרי. משחק ההגנה של השדים האדומים שוב היה איום ונורא, כשהעצבים והתסכול התבטאו במהלך שהוביל להרחקתו של מרסיאל שחבט בדקה ה-28 באריק לאמלה מטוטנהאם וראה את הכרטיס האדום. התקשורת האנגלית קטלה את השדים האדומים וכינתה את האופן בו שיחקו היום "קרקס".

הארי מגווייר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"אני חושב שצריך להוציא אותו מהסגל לגמרי". מגווייר/רויטרס

התגובות

המאמן אולה גונאר סולשיאר הודה: "זה היום הכי גרוע שלי מאז שבמנצ'סטר יונייטד, כשחקן או כמאמן. זו תחושה איומה. לקחתי חלק בתבוסות בעבר וידענו להתאושש מזה, אז אנחנו צריכים לשחרר את החבר'ה למשחקי הנבחרות ולקוות שימצאו בחזרה את המוג'ו שלהם. אחרי תוצאה כזאת, אתה צריך לנקות את הראש ולחשוב קדימה. טעויות הן חלק מהחיים, ועשינו יותר מדי טעויות היום. אי אפשר לקבל הופעה כזו. אני המאמן והאחריות היא עליי".

שחקנה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה, שכיום משמש כפרשן ברשת סקיי, לקח את המשחק היום באופן קשה: "הייתי רוצה לבטל את החוזה שלי עם סקיי. אני אדם חיובי, ואין לי שום דבר טוב להגיד על מנצ'סטר יונייטד. אני אוהב את הקבוצה הזו, יש לי תשוקה לגביה. גארי נוויל אמר שאולי פגרת הנבחרת תעזור למגווייר, אני חושב שצריך להוציא אותו מהסגל לגמרי. הלילה אין תירוצים. השחקנים איכזבו את האוהדים. גם אני חטפתי 6:1, העניין הוא שכל עונה זה אותו סיפור".

חלוץ טוטנהאם הארי קיין אמר בסיום: "התחלנו לא טוב וספגנו כבר בפתיחה, אבל הרגשנו טוב לפני כן בחימום וניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו כדי להרוג את המשחק. שמרנו על ריכוז והצורה בה הגבנו מראה את צורת המחשבה שלנו. אנחנו נהיים יותר ויותר מסוכנים ואכזריים ככל שההזדמנויות מגיעות. אני חושב שבזמן שנשלף הכרטיס האדום היינו בשיא היכולת שלנו במשחק, והוא כבר היה בידינו. ניצול המצבים שלנו היה מה שהרג את המשחק".

יונג מין סון שחקן טוטנהאם עם הארי קיין. רויטרס
השוו את התבוסה הגדולה ביותר שהנחילה טוטנהאם לשדים האדומים. קיין וסון/רויטרס

המספרים

* התבוסה הערב היא השווה של הפסדה הגדול ביותר של מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג מאז הוקמה. הפעם הקודמת הייתה מול מנצ'סטר סיטי באוקטובר 2011, כשגם אז הובסו השדים האדומים באולד טראפורד.

* זו הפעם השנייה אי פעם שמנצ'סטר יונייטד סופגת חמישייה ומעלה בביתה, כשגם הפעם הקודמת הייתה באותו דרבי מפורסם.

* הארי קיין היה מעורב ישירות ב-9 שערי פרמיירליג העונה (כבר שלושה, ובישל שישה). רק תיירי הנרי ב-2004/5 היה מעורב ביותר שערים במהלך ארבעת מחזורי הפתיחה (10).

* זו הפעם השלישית בלבד שמנצ'סטר יונייטד סופגת שישייה מאז הוקמה הפרמיירליג. הפעמים הקודמות היו בדרבי מול סיטי ב-2011 - ולפני כן ב-1996 מול סאות'המפטון ואייל ברקוביץ' - שכבש צמד באותו משחק.

* ז'וזה מוריניו השווה הערב את הניצחון הגדול ביותר של מאמן על קבוצתו לשעבר. הקודם שעשה זאת היה ברנדן רוג'רס שניצח את סוואנזי 0:5 עם ליברפול ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully