וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי הסתפק בבישול בבכורה בליגה: צפו ב-0:2 של פ.ס.וו על פורטונה סיטארד

עודכן לאחרונה: 4.10.2020 / 21:05

הכוכב הישראלי חזר אל המספר 7 ובישל למאלן (5). שער שלו נפסל והוא הוחלף בדקה ה-62. צפו בהפסד המפתיע של אייאקס, ספרטה חזרה מ-4:0 ל-4:4 מול אלקמאר

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:1/ספורט 1

אחרי הבכורה החלומית במדי פ.ס.וו איינדהובן ביום חמישי, שהסתיימה עם שער ובישול ב-0:2 על רוזנבורג בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגה האירופית, ערן זהבי ערך הערב (ראשון) את הופעת הבכורה שלו בליגה ההולנדית ובישל שער כשקבוצתו ניצחה 0:2 בבית את פורטונה סיטארד.

החלוץ הישראלי קיבל את החולצה מספר 7 (הפורטוגלי ברומה עבר לאולימפיאקוס) אחרי ששיחק בחמישי עם 11 ושוב הוצב במרכז ההתקפה, כשלצדו דוניאל מאלן שבישל לו ביום חמישי וקודי גאקפו שנהנה מול רוזנבורג מהבישול שלו. כבר בדקה החמישית של משחקו הראשון בליגה ההולנדית, זהבי בישל. הישראלי הכניס כדור נהדר למאלן, שעבר את השוער וקבע מזווית קשה 0:1. אחרי ארבע דקות זהבי כבש בעצמו, אבל הוא היה בנבדל ברור והשער נפסל. לאחר מכן נפסלו עוד שלושה שערים של המארחת, וסך הכול ארבעה במחצית!

זהבי עוד ניסה להבקיע בפתיחת המחצית השנייה, אבל בדקה ה-62 המאמן רוג'ר שמידט החליט לתת לו לנוח והוא היה המוחלף הראשון. נוני מדואקה, האנגלי בן ה-18 שנכנס במקום זהבי, ניצל טעות קשה של לזארוס רוטה בדקה ה-85 ודהר ממחצית המגרש בדרך לשני שלו העונה והשני של פ.ס.וו במשחק. איינדהובן נצמדה לפיינורד המוליכה ולשתיהן 10 נקודות אחרי ארבעה מחזורים.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
חזר למספר האהוב עליו. ערן זהבי/GettyImages

במשחק שפתח את המחזור הרביעי בליגה ההולנדית ספגה אייאקס הפסד מפתיע עם 1:0 בכרונינגן. הקבוצה של אריק טן האח שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקנים ספגה בדקה ה-49 מרגליו של רמקו באלק בן ה-19 שבעט מקרוב פנימה אחרי הדיפה של אנדרה אונאנה וקבע את תוצאת המשחק.

צפו בתקציר ההפסד של אייאקס

צפו ב-0:1 של כרונינגן על אייאקס/ספורט1

במשחק מטורף ברוטרדם, אלקמאר הובילה 0:4 במחצית הראשונה וגם החמיצה פנדל, אבל בסופו של דבר סיימה ב-4:4 מול ספרטה רוטרדם שהייתה ללא נקודה או שער עד הערב. השוער מרקו ביזוט גרם לפנדל והורחק בדקה ה-85, לנהארט תיי ניצל זאת כדי לצמק בדקה ה-88 והשוויון הגיע בדקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully