וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה הגיע ל-250 שערים במדי ריאל. זידאן: "לא מודאג מהקושי שלנו להבקיע"

החלוץ רשם הישג שהגיעו לפניו ארבעה שחקנים בלבד בבלאנקוס. מאמן האלופה מרוצה מהניצחון ומסביר מה עומד מאחורי היכולת של ויניסיוס

צפו ב-0:1 של כרונינגן על אייאקס/ספורט1

ריאל מדריד אמנם לא מציגה כדורגל מבריק מתחילת העונה, אך סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים ועלתה למקום הראשון בטבלה לאחר 0:2 בחוץ על לבנטה. הבלאנקוס עלו בדקה ה-16 ליתרון מרגליו של ויניסיוס ובהחלט יכלו לכבוש עוד שערים, אך החמיצו ממצבים קורצים ולא היו רחוקים מספיגת שער השוויון, אך שחקני המארחת לא היו מספיק מרוכזים כשגם טיבו קורטואה הראה יכולת טובה בשערה של אלופת ספרד כשחבריו הזדקקו לו.

קארים בנזמה, שכבש את השער השני של ריאל, רשם ציון דרך מרשים כשהגיע ל-250 שערים במדים הלבנים. בכך הפך הצרפתי לשחקן החמישי בהיסטוריה של ריאל מדריד שמגיע לכמות השערים המרשימה. לפניו ברשימה נמצאים כריסטיאנו רונאלדו (450), ראול (323), אלפרדו די סטפנו (308) וסנטיאנה (290).

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. GettyImages
ציון דרך מרשים. בנזמה/GettyImages

מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן אמר בסיום: "התחלנו טוב את המשחק ובתחילת המחצית השנייה יכולנו להשיג את השני והמשחק היה מתפתח אחרת. ליריבה היו גם רגעים טובים ומצבים להבקיע, אבל זה נורמלי. אני שמח שבסוף הבקענו את השני. אני לא מודאג מהקושי שלנו להבקיע, זו רק ההתחלה של העונה. יש לנו הרבה דברים לשפר, ואנחנו נעשה את זה". על ויניסיוס: "הוא עושה מה שאני מבקש ממנו - שזה להבקיע. הוא עובד קשה ומשתפר - והנה התוצאה. הוא צריך להמשיך להיות חיובי".

כובש השער הראשון ויניסיוס: "אני שמח על השער ומהיכולת שלנו. זה נורמלי שלפעמים סובלים במהלך משחק חוץ מדקות פחות טובות, בטח כשאנחנו בשלב כזה מוקדם של העונה. אני שמח על הניצחון, ועכשיו אני מתכוון לנוח מעט. לפעמים אנחנו קצת נתקעים במהלך המשחק ומאבדים את הקצב שלנו, אבל מאמין שנחזור מפגרת הנבחרות בצורה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully