וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.10: מארק רוקה בבאיירן, מואיז קן בפ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 5.10.2020 / 11:55

רגע לפני סגירת חלון ההעברות באירופה מחר: חיזוק לקבוצות שהשתתפו בגמר ליגת האלופות, אלכס טלס סיכם במנצ'סטר יונייטד

תקצירי הליגה הגרמנית/באדיבות ספורט1

חלון ההעברות באירופה ייסגר מחר (שני) אחרי קיץ מעט משונה בחסות נגיף הקורונה. הנגיף אמנם הקשה על לא מעט מועדונים לבצע העברות גדולות, אך עדיין נרשמו לא מעט עסקאות מעניינות בכדורגל העולמי. רגע לפני שהחלון מגיע לסיומו, נלווה אתכם עם כל ההחתמות וההעברות המסקרנות.

אנגליה

* על פי דייויד אורנסטין, אלכס טלס יחתום לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד. פורטו תקבל עבור המגן השמאלי הברזילאי 15 מיליון יורו בתוספת 3 מיליון על סעיפים שונים.

* על פי manchestereveningnews הבריטי, הקיצוני פקונדו פליסטרי בן ה-18 מפניארול, נמצא על סף חתימה במנצ'סטר יונייטד. הכישרון הצעיר מאורוגוואי נחשב להבטחה גדולה, כשבעונה שעברה, בגיל 17 בלבד, הספיק לרשום 20 הופעות בליגה המקומית.

* "אין סיכום בין טוטנהאם לאינטר בנוגע למילאן שקריניאר", טוען העיתונאי פבריציו רומנו. "אינטר לא תמכור אותו ביום האחרון של החלון מאחר שהיא טרם מצאה לו מחליף. במועדון פתחו בשיחות עם אנטוניו רודיגר ואם הוא יגיע, קיים סיכוי שהסלובקי יעזוב".

* וולבס החתימה את המגן השמאלי ריאן איט נורי בן ה-19 מאנז'ה. הצרפתי הגיע כמושאל עם אופציה לרכישה בקיץ ב-25 מיליון יורו.

* חביב דיאלו, חלוצה בן ה-25 של מץ, נמצא בדרכו לאנגליה כדי להשלים את המעבר לשפילד יונייטד תמורת 15 מיליון יורו.

* איברהימה דיאלו, קשרה האחורי בן ה-21 של ברסט, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לארבע שנים בסאות'המפטון ששילמה עבורו 14 מיליון יורו.

* באתר "גול" טוענים שאם מנצ'סטר סיטי תמכור את המגן אולכסנדר זינצ'נקו, היא תלך על המגן הארגנטינאי של אייאקס, ניקולאס טגליאפיקו.

* ב"סקיי" טוענים שארסנל תנסה לצרף את ז'ורז'יניו מצ'לסי עד לתום סגירת החלון.

ספרד

* העיתונאי האיטלקי הבכיר פבריציו רומנו טוען שאתלטיקו מדריד תסכים לשחרר את תומאס פארטיי רק במקרה שסעיף השחרור שלו (50 מיליון יורו) ישולם במלואו. "בקבוצה בטוחים שהוא יישאר בסופו של דבר", הוסיף רומנו.

* תומאס טאבארס בן ה-19, שחקן ההגנה של בנפיקה הנחשב לכישרון גדול, הושאל לאלאבס הספרדית לעונה.

* טוטנהאם החתימה את הארגנטינאי חואן פוית בן ה-22 על חוזה חדש לשלוש שנים והעבירה אותו בהשאלה לוויאריאל לעונה הנוכחית.

* העולה החדשה אלצ'ה החתימה לעונה אחת את המגן הוותיק אנטוניו ברגאן בן ה-33 שסיים חוזה בבטיס בקיץ.

* אקס מכבי חיפה, הקשר מיצ'ל הספרדי, חתם במרינו מהליגה השנייה בספרד.

* ב"ספורט", הקטאלני טוענים שעוסמאן דמבלה לא מוכן לעבור למנצ'סטר יונייטד בהשאלה, אלא רק אם השדים האדומים ירכשו אותו ויוצע לו חוזה ארוך טווח. על פי הדיווח, הצרפתי מתבצר בעמדתו ולא יהיה מוכן לוותר, בעוד שמנצ'סטר יונייטד עשויה בסופו של דבר להיענות לדרישותיו, ולשלם לברצלונה 73 מיליון יורו. "המו"מ בין השתיים ייערך עד לרגע האחרון", כתבו באתר המוביל.

גרמניה

* הקשר הספרדי מארק רוקה בן ה-23 חתם רשמית בבאיירן מינכן לחמש שנים. אספניול קיבלה עבורו 9 מיליון יורו פלוס 6 מיליון על סעיפים שונים, והוא ילבש את החולצה מספר 22 אצל אלופת אירופה, שלפני שנה הייתה קרובה לרכישתו ב-40 מיליון יורו.

* באיירן פעילה מאוד בשעות האחרונות ועל פי "קיקר" היא גם סימנה את דוגלאס קוסטה, הקיצוני הברזילאי של יובנטוס שכבר שיחק אצלה, כאופציית גיבוי ליום האחרון.

* השוער המחליף של באיירן מינכן בשנים האחרונות, סוון אולרייך, חתם בהמבורג.

* בצרפת מדווחים שהחלוץ הקמרוני, אריק מקסים שופו מוטינג, במשא ומתן מתקדם עם באיירן מינכן, וכי הוא קרוב מאוד לחתימה במועדון הפאר.

* עוד אחד מהליגה הצרפתית לאלופת אירופה? על פי RMC, מארסיי קיבלה את הצעתה של באיירן מינכן בסך 10 מיליון יורו עבור המגן/קשר הימני בונה סאר.

* באיטליה טוענים שההולנדי של רומא, ג'סטין קלייברט, על סף מעבר לר.ב לייפציג בהשאלה עם אופציית רכישה.

איטליה

* אקס מכבי חיפה, הקשר הפורטוגלי אדריאן סילבה, עבר מלסטר סיטי לסמפדוריה. סילבה בן ה-31 שיחק בשתי העונות האחרונות במונאקו, אליה הושאל מהשועלים.

* הקשר השוויצרי סימון סום בן ה-19, שנחשב להבטחה גדולה, עבר מציריך לפארמה ששילמה עבורו 6.5 מיליון יורו. על אף גילו הצעיר, סום גבה הקומה (1.88) רשם 31 הופעות בליגה השוויצרית בעונה שעברה.

* גנואה שאלה מצ'יטאדלה מהליגה השנייה את השוער אלברטו פלארי בן ה-28.

* סטפן אל שעראווי קרוב לחזור לרומא, אחרי תקופה בשנגחאי שנואה הסינית.

צרפת

* החלוץ האיטלקי, מואיז קן בן ה-20, שלא הצליח באברטון אחרי הפריצה ביובנטוס, הושאל מהטופיז לאלופת צרפת פריז סן ז'רמן.

* קשר פורטו בחמש העונות האחרונות, דנילו פריירה בן ה-29, יעבור בהשאלה לפריז סן ז'רמן, שתחזיק באופציית רכישה בתום העונה", כך מדווחים בצרפת.

* ראן הודיעה על צירופם של שני שחקני הגנה בהשאלה לעונה: דניאלה רוגאני מיובנטוס ודאלברט הברזילאי מאינטר.

ליגות נוספות

* בטורקיה טוענים שהחלוץ האיטלקי, מריו באלוטלי בן ה-30, שסיים את דרכו בברשיה בצורה רעה בתום העונה שעברה, קרוב מאוד לחתימה בבשיקטאש.

* ברומה, הקיצוני הפורטוגלי של פ.ס.וו איינדהובן, חתם לעונה באולימפיאקוס כמושאל. אלופת יוון תוכל לרכוש את כרטיסו ב-7 מיליון יורו.

* אחרי עונה מאכזבת שכללה תשע הופעות בלבד, המגן הצרפתי ולנטן רוסייה עזב את ספורטינג ליסבון וחתם בבשיקטאש.

* הקשר הניגרי אוגני אונאזי, פעם בלאציו ובשנים האחרונות בטורקיה, עזב את דניזליספור הטורקית וחתם לעונה אחת בסונדרייסקה הדנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully