וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי שוב איבדה נקודות, חאמס רודריגס ואברטון מושלמים בפסגה

סיטי מעדה ב-1:1 מול לידס, והיא עם ניצחון אחד בלבד בשלושה משחקים. חאמס הלוהט כיכב עם צמד ובישול ב-2:4 של אברטון מול ברייטון, צ'לסי הביסה 0:4 את קריסטל פאלאס

תקציר הניצחון של אברטון על ברייטון/באדיבות ספורט1

המחזור הרביעי בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם ארבעה משחקים, כשבמוקד לידס יונייטד סחטה 1:1 ממנצ'סטר סיטי, ששוב איבדה נקודות יקרות. צ'לסי חזרה לנצח בליגה לאחר הפסד ותיקו והביסה 0:4 את קריסטל פאלאס. אברטון נהנתה מהצגה של חאמס רודריגס בניצחון על ברייטון והיא עדיין מושלמת, בינתיים בפסגה.

רובן דיאס, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא עזר. דיאס בבכורה בסיטי/רויטרס
שחקן צ'לסי בן צ'ילוול חוגג עם טמי אברהם, טימו ורנר. GettyImages
שער ובכורה ובישול. צ'ילוול חוגג עם חבריו/GettyImages

צ'לסי - קריסטל פאלאס 0:4

לאחר שאכזבה עם 3:3 מול ווסט ברומיץ' במחזור הקודם ולאחר מכן הודחה מגביע הליגה בידי טוטנהאם, חזרה קבוצתו של פרנק למפארד לחזור למסלול הניצחונות בצורה משכנעת דווקא לאחר שהמחצית הסתיימה ללא שערים. אדואר מנדי ערך בכורה בין הקורות בפרמיירליג לאחר שעשה זאת בגביע הליגה, אך האיש של המשחק כולו הוא בן צ'ילוול. צ'לסי אולי השקיעה הון עתק בשחקני התקפה, אבל דווקא המגן שהגיע בקיץ מלסטר כבש את הראשון של הבלוז בדקה ה-50 ובישל לקורט זומה את השני בדקה ה-66. ז'ורז'יניו דייק פעמיים מהנקודה הלבנה תוך ארבע דקות (78 ו-82) וצ'לסי יכולה לחזור לחייך.

לפני הפנדל השני נרשם עימות קל, ודי מביך, כאשר תמי אברהם ממש רב עם עם הקפטן אספליקואטה כדי לבעוט את בעיטת העונשין. בסיום אמר למפארד על העימות: "זה טופל. אין בעיות. טיפלנו בזה. אני רוצה מנהיגים, וגם קצת מאבק. זה טוב שתמי היה נחוש, אבל אתה לא קופץ ככה במעלה הרשימה".

מאמן לידס יונייטד, מרסלו ביילסה, עם מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. רויטרס
הערכה הדדית. פפ וביילסה/רויטרס

לידס יונייטד - מנצ'סטר סיטי 1:1

שלושה מחזורים עברו, וסיטי כבר איבדה חמש נקודות. פפ גווארדיולה אומנם ממשיך להשקיע סכומי עתק בשחקני הגנה, אבל היום ההגנה שלו שוב הייתה אשמה בשער השוויון שספגה, והתכולים יודעים שאם ליברפול תנצח את אסטון וילה בהמשך המחזור, הפער ממנה יכול לגדול ל-8 נקודות, ועוד לא התחלנו את העונה.

זה התחיל טוב לסיטי. אחרי שדה בראונה נעצר בקורה כבר בפתיחה - סטרלינג כבש את הראשון לסיטי במבצע אישי יפה. הוא קיבל את הכדור בקצה השמאלי של הרחבה, פרץ לרוחב, עבר שני שחקנים, ושלח בעיטה חזקה ושטוחה לפינה (17) כדי לקבוע 0:1 לסיטי. בדקה ה-59 הגיע השוויון: אדרסון עוד הדף מצוין לקרן, אבל הקרן שהוגבהה למרכז הרחבה הורחקה רע על ידי הגנת סיטי, הכדור פגע במנדי והגיע לרודריגו, שגלגל מקרוב וקבע 1:1. לידס כמעט הפכה 10 דקות לאחר מכן, אבל אדרסון הדף למשקוף נגיחה מסוכנת של רודריגו. בהמשך סיטי לחצה, לידס כמעט עקצה בצד השני, אבל בסופו של דבר הנקודות מתחלקות.

שחקן מנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג, במשחק נגד לידס. רויטרס
שער נהדר. סטרלינג/רויטרס
שחקן לידס יונייטד רודריגו חוגג שער. רויטרס
גלגל מקרוב. רודריגו/רויטרס
שחקן אברטון, חאמס רודריגס. רויטרס
פורח במרסיסייד. חאמס/רויטרס

אברטון - ברייטון 2:4

איזה סיפור הופך להיות חאמס רודריגס, שבשני משחקי הבית הראשונים שלו במדי אברטון כבר עומד על שלושה שערים ושני בישולים. הקולומביאני הלא רצוי של ריאל מדריד פתח את העונה בצורה מרשימה וסחט מחמאות, אבל היום כבר היה בשיאו עם צמד ובישול. כמה צדק קרלו אנצ'לוטי כשהוא נלחם עליו בחירוף נפש והטופיז עדיין עם מאזן מושלם, כרגע לפחות בפסגת הפרמיירליג.

דומיניק קלברט-לווין, המוזמן הטרי לסגל נבחרת אנגליה, כבש ראשון (16), אבל ברייטון איזנה בדקה ה-41 מרגלי ניל מופה. ואז התחיל המופע של חאמס. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הקולומביאני הגביה כדור חופשי רך שנחת על ראשו של בן ארצו ג'רי מינה - ומשם לרשת. בדקה ה-52 חאמס ניצל בישול של אלכס איוובי כדי לקבוע 1:3 ובדקה ה-70 הוא השלים צמד ראשון בפרמיירליג. הקשר ההתקפי הוחלף בדקה ה-78 וכמה חבל שגודיסון פארק היה ריק ונמנע ממנו סטנדינג אוביישן. איב ביסומה כבש שער יפה בבעיטה מהאוויר וצימק ל-4:2 בתוספת הזמן.


ניוקאסל - ברנלי 1:3
לניוקאסל: אלן סן-מקסימאן (14), קאלום ווילסון (65 ו-77 בפנדל). לברנלי: אשלי ווסטווד (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully