וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה הביסה 1:4 את לאציו באולימפיקו, חמישייה לאינטר

פאפו גומס כבש צמד בהצגה של הקבוצה מברגמו, שער בכורה לחכימי ב-2:5 של אינטר על בנבנטו. העולה ספציה חגגה ניצחון בכורה

שחקן רומא לשעבר פרנצ'סקו טוטי/צילום מסך

המחזור הראשון בליגה האיטלקית יושלם הערב (רביעי) עם המשחק המסקרן בו לאציו תארח את אטאלנטה. עוד לפני כן: אינטר הביסה 2:5 את העולה בנבנטו, בעוד העולה הנוספת ספציה חגגה ניצחון היסטורי בסרייה A עם 0:2 בחוץ על אודינזה.

אלחנדרו גומס שחקן אטאלנטה. GettyImages
פתח את העונה בסערה. פאפו גומס/GettyImages
האנס האטבור (משמאל) עם רובין גוזנס שחקני אטאלנטה. GettyImages
שני המגנים כבשו. האנס האטבור עם רובין גוזנס/GettyImages

לאציו - אטאלנטה 4:1

רביעייה שנייה לקבוצה המלהיבה מברגמו, שלא נתנה סיכוי ליריבה שהקדימה אותה בעונה שעברה בקרב על המקום השלישי. לאציו לא הצליחה לנצח את אטאלנטה בשלושת המפגשים הקודמים שנערכו באולימפיקו, והפעם זה היה רע אפילו יותר מההפסד 3:1 במאי 2019. האורחת שוב הציגה לראווה את משחק האגפים הנפלא שלה, כשהמגן השמאלי רובין גוזנס כבש בדקה ה-10 ובישל שער נהדר למגן הימני האנס האטבור בדקה ה-32. הקפטן פאפו גומס, שהצטיין עם שער ושני בישולים ב-2:4 על טורינו בשבת, עבר בקלות את פרנצ'סקו אצ'רבי בדרך לראשון שלו בדקה ה-41 והשלים צמד עם טיל בדקה ה-61. פליפה קאיסדו רק צימק בתווך (57).

אשרף חכימי שחקן אינטר. רויטרס
שער בכורה. אשרף חכימי/רויטרס

בנבנטו - אינטר 5:2

אחרי הרביעייה במשחקם הראשון, הנראזורי הגדילו עם חמישייה, כשאנטוניו קונטה לא עשה הנחות לחברו מימי יובנטוס פיליפו אינזאגי. בנבטו חזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 על סמפדוריה בשבת, אבל מול אינטר נקלעה לפיגור שלושה שערים וקאמבק כבר היה בלתי אפשרי. אשרף חכימי פתח לראשונה וכבר אחרי 28 שניות בישל לרומלו לוקאקו את השער הכי מהיר של אינטר מאז שהחלה המדידה של אופטה ב-2004/05. אשלי יאנג הוריד לרוברטו גליארדיני שירה בשמאל את השני בדקה ה-25 ואחרי שלוש דקות בישל ללוקאקו החופשי שחגג צמד קל. ג'אנלוקה קפרארי ניצל טעות של סמיר הנדנוביץ' וצימק בדקה ה-34, אבל אחרי שמונה דקות חכימי חטף כדור ברחבה למחליף גאטנו לטיציה וחגג שער ראשון במדי קבוצתו החדשה. הגנת המארחת המשיכה לעשות שטויות גם במחצית השנייה, ובדקה ה-72 אלכסיס סאנצ'ס מסר ללאוטרו מרטינס המחליף שבעט לרשת אחרי שבע דקות על המגרש. קפרארי צימק עם השני שלו בדקה ה-76 והזכיר לקונטה שיש לו בעיות בהגנה עם חמש ספיגות בשני מחזורים.

אנדריי גלאבינוב שחקן ספציה. GettyImages
הגיבור של ספציה. אנדריי גלאבינוב/GettyImages

אודינזה - ספציה 2:0

ניצחון היסטורי לעולה החדשה, ששמרה על היתרון ב-10 שחקנים והותירה את הזברטה ללא נקודות אחרי שני מחזורים. שער של מתאו ריצ'י האורח נפסל בדקה השנייה בעזרת ה-VAR ומנגד נפסל שער של קווין לזניה בגלל נבדל בדקה ה-29. ספציה יצאה מיד להתקפת נגד והבולגרי אנדריי גלאבינוב נגח פנימה, אחרי שכבש גם בתבוסה 4:1 לססואולו ביום ראשון. קלאודיו טרצי הורחק בצהוב שני בדקה ה-66, אבל אודינזה לא הצליחה להשוות כשפרננדו פורסטיירי היה הכי קרוב ונעצר בקורה, ומנגד השוער רפאל בישל בתוספת הזמן לגלאבינוב שהשלים צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully