וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס לקראת זלצבורג: "זו תקופה קשה, אבל אנחנו חזקים מנטלית"

עודכן לאחרונה: 29.9.2020 / 23:12

מאמן מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת הגומלין באוסטריה (רביעי, 22:00, ספורט 5) וניסה לשמור על אופטימיות למרות הסגל הדליל: "לא מאמין בניסים, מאמין בעבודה קשה". קנדיל עשוי לפתוח, בזלצבורג מזהירים משאננות

גאורגיוס דוניס במסע"ת לקראת הגומלין מול רד בול זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כשהיא כבר סופרת 11 שחקנים חיוביים לקורונה, מכבי תל אביב ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם באוסטריה לקראת משחק הגומלין מול רד בול זלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות מחר (22:00, ספורט 5). במשחק הראשון לפני שבוע הפסידה מכבי תל אביב בבלומפילד 2:1 ושחקניה יצאו בתחושה שיש להם סיכוי כלשהו להפוך את התוצאה בגומלין, אבל מאז התגלו עוד שני מאומתי קורונה, כאשר האחרון הוא טל בן חיים שהתבשר שלשום לפני כניסת יום הכיפורים כי גם הוא נדבק בנגיף.

הערב לפני האימון ערך המאמן גאורגיוס דוניס מסיבת עיתונאים קצרה. "אנחנו עובדים בימים האחרונים, היה לנו כשבוע. אנחנו מכירים את התוצאה. כמאמן, אני לא מאמין בניסים, אני מאמין בעבודה", אמר המאמן. "אנחנו לא צריכים לחשוב על מה שהיה במשחק האחרון ועל התוצאה. אנחנו צריכים לצאת למגרש, להילחם כדי לנצח בתיקולים, להילחם על כל כדור ולנצח במשחק. אנחנו מכירים את הקשיים. זלצבורג קבוצה טובה עם איכות, לוחצת, רצה לשטחים ועשתה עבודה מצוינת גם בעונה שעברה. אבל אני מאמין בשחקנים שלי, מצפה מהם לשחק עם ביטחון ולהילחם במשך 95 דקות".

דוניס נשאל גם על ההתמודדות עם החיסורים הרבים שפוקדים את הסגל שלו וענה: "השבועיים האחרונים היו קשים. נלחמנו כדי להגיע לפלייאוף. חשבנו שנגיע בסגל מלא ובמטרה להילחם על עלייה לשלב הבתים. איבדנו 7 שחקני הרכב ו-11 בסך הכל. 10 מהשחקנים האלה היו ב-18 במשחקים הקודמים. זה אומר שהייתה לנו עבודה קשה במשחק הקודם ותהיה לנו עבודה קשה במשחק מחר. אני גאה בשחקנים שלי כי בזמן הקריטי והרגיש הזה אנחנו מאוד חזקים מבחינה פסיכולוגית. אנחנו קבוצה מאוחדת ואני גאה בכולם על הדרך בה אנחנו מתמודדים עם המצב הזה".

מתן בלטקסה הוסיף: "האיצטדיון מזכיר קצת את טרנר בהד שיש בתוך המגרש. נראה ביתי, נקווה שזה לא ישפיע עלינו יותר מידי. התחושות טובות. אנחנו באים באנרגיות חיוביות, נעשה הכול כדי להביא תוצאה טובה ולעלות שלב. השחקנים סומכים אחד על השני, גם כשיש לנו הרבה חיסורים, אנחנו שמים את זה בצד, וברגע שאנחנו על הדשא נתרכז וננסה לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. ניתחנו מה עשינו פחות טוב ומה אנחנו צריכים לתקן בהגנה, ואני מאמין בקבוצה שנעשה הגנה כמו שצריך, לא נספוג, נבקיע כמה שיותר - ונצליח לעלות".

הרכב משוער מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, בן ביטון, איתן טיבי, שרן ייני, מתן בלטקסה, עדן קארצב, אייל גולסה, רוסלן ברסקי, דן ביטון, אילון אלמוג.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין אופטימי. דוניס/ברני ארדוב

זלצבורג תנסה להימנע מהדחה סנסציונית. אחרי הניצחון 1:2 בבלומפילד בשבוע שעבר. אלופת אוסטריה שהעפילה אשתקד לשלב הבתים יודעת שהיא לא אמורה להתקשות מול האלופה הישראלית שחסרה 11 שחקנים בשל התפרצות נגיף הקורונה, אך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אנשיה הקפידו לשדר דריכות, כשהם זוכרים את היכולת הטובה שהציגו הצהובים במשחק הקודם למרות החיסורים הרבים.

ג'סי מארש, מאמנה האמריקאי של זלצבורג, אמר במסיבת העיתונאים: "כמובן שאנחנו בעמדה טובה בזכות הניצחון במשחק הראשון, ושני שערי החוץ שכבשנו חשובים מאוד. אבל בסופו של דבר המנטליות שלנו תהיה קריטית, אסור לנו לנסות רק להגן על היתרון שלנו, אלא לנסות ולנצח בלי קשר לנסיבות".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב נחתה באוסטריה: "זה ממש טירוף, וזה לא פוסק"

לכתבה המלאה
פאטסון דאקה שחקן זלצבורג מול איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מה הוא מכין לצהובים הפעם? פאטסון דאקה/ברני ארדוב

פאטסון דאקה, החלוץ המחוזר שהתחרה אשתקד עם שון וייסמן על תואר מלך השערים בליגה האוסטרית והיה אחראי לסחיטת הפנדל השנוי במחלוקת בבלומפילד אמר: "כמובן שאנחנו מרגישים את הלחץ, אנחנו מנסים לעשות היסטוריה ויש הרבה התרגשות סביב הקבוצה. יש ציפייה בלתי רגילה מאיתנו לספק את היכולת הכי טובה שלנו מחר. אנחנו שואפים לשחק ברמה הכי גבוהה, ולא מדובר רק בהצלחה שלנו כמועדון, אלא בהצלחה של כל אוסטריה, וזה נותן לנו מוטיבציה כפולה".

הרכב משוער זלצבורג: ציצאן סטנקוביץ', רסמוס כריסטנסן, מקסימיליאן וובר, אנדרה רמאליו, אנדראס אולמר, אנטואן ברנד, אנוק אמוופו, מסאיה אוקוגאווה, דומיניק סובוסלאי, פאטסון דאקה, מרגים ברישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully