וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הספורטיבי של רד בול זלצבורג: "מכבי תל אביב מסוכנת, הכול יכול לקרות"

כריסטוף פרוינד דרוך לקראת הגומלין בפלייאוף העלייה לליגת האלופות. המאמן ג'סי מארש: "אפשר להשתפר, אבל אנחנו מרגישים מוכנים"

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

רד בול זלצבורג מוכנה ומזומנה לגומלין מול מכבי תל אביב. אלופת אוסטריה ניצחה אמש (שבת) 1:3 את ריד בליגה המקומית, ותגיע למשחק מול הצהובים בפלייאוף העלייה לליגת האלופות עם רצף של שישה ניצחונות. הסיכויים נוטים בבירור לטובת זלצבורג, שתגיע למשחק ביום רביעי עם מקדמה של 1:2 מהמשחק הראשון בבלומפילד, ובנוסף תשחק מול סגל חסר למדי של האלופה, אצלה אובחנו לא פחות מ-10 שחקנים עם קורונה.

למרות זאת, בזלצבורג לא מקלים ראש - לפחות לא כלפי חוץ. "מכבי תל אביב קבוצה מסוכנת. הכול יכול לקרות במשחקים מהסוג הזה, אבל אנחנו רוצים לנצח", אמר המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד. "מכבי תל אביב תהיה חייבת לתקוף ולא תוכל להסתפק בלהתגונן, ולכן אני בטוח שיהיו לנו שטחים כדי להגיע למצבים מולם. בכל מקרה, נשחק בצוה אקטיבית ונבוא במטרה לנצח, לא לשמור על התוצאה מהמשחק הראשון".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב עם ג'סי מארש מאמן זלצבורג. ברני ארדוב
האוסטרים לא מקלים ראש. ג'סי מארש עם דוניס/ברני ארדוב

המאמן ג'סי מארש הוסיף: "אנחנו רחוקים מלהיות בשיאנו, אבל גם לא בכושר רע. אנחנו מסוגלים להיות הרבה יותר טובים בהגנה, ויודעים שאפשר להשתפר. בכל מקרה, אנחנו מרוצים ומוכנים למשחק ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully