וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גם טל בן חיים חיובי לקורונה

28.9.2020 / 19:20

הצהובים הודיעו עם צאת יום כיפור על נדבק נוסף - החלוץ הוותיק. גם איש צוות רפואי יצא חיובי בבדיקה. ביום שלישי בבוקר תמריא האלופה הישראלית לאוסטריה בסגל מצומצם, לקראת הגומלין במוקדמות ליגת האלופות מול זלצבורג. ריקן: "שמישהו יחזיר לי את חוש הטעם"

אימון מכבי תל אביב לפני זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עם סיומו של יום כיפור, הודיעה הערב (שני) מכבי תל אביב על נדבק חדש בקורונה: טל בן חיים. החלוץ נמצא חיובי לנגיף, וכמוהו גם איש צוות רפואי נוסף.

האלופה הישראלית תערוך בשעות הערב אימון נוסף לקראת משחק הגומלין מול זלצבורג ביום רביעי, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. מחר בבוקר תמריא לאוסטריה, בסגל מצומצם למדי.

מדובר בחדשות רעות מאוד עבור גאורגיוס דוניס, שייאלץ להסתדר ללא שחקן התקפה נוסף בגומלין, בו ינסה למחוק פיגור 2:1. בן חיים עלה היטב מהספסל בדקה ה-61 של המשחק הראשון, והיה מועמד לפתוח ב-11 ביום רביעי הקרוב.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב מול בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
הנדבק החדש. בן חיים/לילך וייס רוזנברג

בן חיים הוא שחקן מכבי תל אביב ה-11 שנדבק בנגיף, אחרי דן גלזר, אדוארדו גררו, דור תורג'מן, אבי ריקן, יונתן כהן, דניאל פרץ, דור פרץ, ניק בלקמן, אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה. בנוסף, יש גם תשעה אנשי צוות שיצאו חיוביים בבדיקות.

כידוע, נוהל היציאה של משרד הבריאות מבידוד אחרי שנמצאת מאומת, מחייב לספור 13 ימים ולכן, בנוסף לכל השחקנים שהוזכרו לעיל, גם דן גלזר שנדבק ראשון בנגיף לא יוכל להמריא עם מכבי תל אביב לאוסטריה. אחד הנדבקים האחרים, אבי ריקן, צייץ היום: "שמישהו יחזיר לי את חוש הטעם והריח בהול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully