וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה באוסטריה: "זה ממש טירוף, וזה לא פוסק"

29.9.2020 / 10:15

האלופה תגיע לגומלין בזלצבורג ללא 11 חיוביים לקורונה, שחקן בקבוצה: "זו הסיטואציה הכי מוזרה שחוויתי בכדורגל, נטוס בתקווה לסנסציה שידברו עליה בכל אירופה". מאור קנדיל עשוי לפתוח

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

כשהיא כבר סופרת 11 שחקנים חיוביים לקורונה, מכבי תל אביב נחתה היום (שלישי) באוסטריה למשחק הגומלין מול רד בול זלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות מחר (22:00, ספורט 5). במשחק הראשון לפני שבוע הפסידה מכבי תל אביב בבלומפילד 2:1 ושחקניה יצאו בתחושה שיש להם סיכוי כלשהו להפוך את התוצאה בגומלין, אבל מאז התגלו עוד שני מאומתי קורונה, כאשר האחרון הוא טל בן חיים שהתבשר שלשום לפני כניסת יום הכיפורים כי גם הוא נדבק בנגיף.

"זו הסיטואציה הכי מוזרה שחוויתי כשחקן כדורגל", סיפר אמש שחקן בקבוצה בתום האימון הלילי שערכה הקבוצה בקרית שלום בצאת יום הכיפורים. "זה ממש טירוף וזה לא פוסק. בכל בדיקה נמצא עוד מישהו מאומת. בלי 11 שחקני סגל שחלקם מהדומיננטים בקבוצה, זה יהיה בגדר נס אם נהפוך את התוצאה. נטוס לאוסטריה בתקווה לסנסציה שידברו עליה בכל אירופה".

שחקני מכבי תל אביב בהמראה לאוסטריה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב לפני ההמראה לאוסטריה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאור קנדיל ושחר פיבן, שלא היו בסגל למשחק הקודם, יטוסו היום עם הקבוצה ולקנדיל סיכוי טוב לפתוח. יתכן כי לבסוף יפתח קנדיל כשחקן קו ימין ואילו בן ביטון כבלם ימני במערך של שלושה בלמים. במקרה כזה ישחק מתן בלטקסה על כנף שמאל. כדי לא להיתקע בלי שחקנים ימריאו עם הקבוצה גם שלושה שחקני נוער. השוער תומר אלון ושחקני השדה ניב ברקוביץ' ורותם יצקר.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, בן ביטון, איתן טיבי, שרן ייני, מתן בלטקסה, עדן קארצב, אייל גולסה, רוסלן ברסקי, דן ביטון, אילון אלמוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully